Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seicento - blokują się przednie hamulce

26 Maj 2012 17:17 6005 6
  • Poziom 13  
    Witam mam następujący problem. W moim seicento blokują sie oba przednie koła tzn. gdy przejade nawet krótką trasę np.2km to gdy dotykam obu przednich tarczy to poprostu masakra tak ciepłe mozna powiedziec ze wrzące. Następna rzecz z tym wziązana gdy auto jest zimne czyli niż gdzieś jade to jak auto na lewarku dźwigam to koła nie blokują bo sie obracają załóżmy ze 3 obroty, a gdy przejade kawałek jak mówiłem wczesniej to dźwigam od razu na lewarku i obracam koło z taką sama siłą jak na zimny i obraca mi sie o pół obrotu koło nic wiecej i no znów sie powtarzam tarcza mega gorąca nawet i felga ciepła. Dzisiaj mechanik mi wymienił przewód hamulcowy gumowy(bo ponoc jest tak ze jest metalowy i gumowy nie znam sie) i to nic nie dało dalej to samo. Prosze o pomoc może ktoś miał podobna sytuacje, aha są jeszcze nowe klocki hamulcowe.

    z góry dzięki.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Płyn hamulcowy pewnie jeszcze od nowości? Zaciski w jakim stanie?
  • Poziom 13  
    płyn hamulcowy wymieniony a zaciski czyli co?? Klockotrzymacze??
  • Poziom 34  
    Sprawdź czy zaciski puszczają, wymieniłeś klocki a w jakim stanie masz tarcze.
  • Poziom 13  
    no właśnie tarcze sa dosyc cienkie ale czy tarcze moga byc powodem tego blokowania ??
  • Poziom 34  
    Minimalna grubość tarczy to 9,2 mm. oczywiście nie licząc rantu.
  • Moderator Samochody
    Szukaj takiego majstra, który podejmie się usterkę usunąć. Co z tego że Tobie ktoś będzie tłumaczył, skoro bladego pojęcia na ten temat nie masz? Równie dobrze można by tobie teraz tłumaczyć o wpływie faz księżyca na populację stonki ziemniaczanej, w dodatku w dialekcie mandaryńskim.
    Wpierw należałoby zapewne rozebrać zaciski hamulcowe, wyczyścić dokładnie tłoczki, posmarować je przed wciśnięciem specjalnym specyfikiem, wymienić ich osłonki i wyczyścić same jarzma zacisków. Zrozumiałeś coś z tego? Pewnie nie, dlatego potraktuj pierwsze zdanie tego postu jako dobrą radę i odpuść sobie jakiekolwiek próby samodzielnego grzebania. Zamykam.