Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AUDI A4 B5 1995 1.6 Dziwne zachowanie centralnego zamka

26 Maj 2012 19:44 5449 12
  • Poziom 15  
    Witam. Audi a4 b5 rocznik 95 1.6 petrol. Problem juz trwał od zakupu. Auto nie miało centralnego z pilota i było zamykane z kluczyka. Jednak i ten sposób zaczał zawodzić. Wyglądało to tak: zamykam: przekręcam klucz na zamknij i zamyka. Chce otworzyć .... nie działa. Idę do bagażnika. Otwieram, kręcę otwórz-zamknij-otwórz i sie otwiera.. innego sposobu nie ma! Pomocy .. gdzie jest błąd?
  • Poziom 38  
    Witam
    Przyczyną tych objawów może być sam zamek t.z.n zimne luty,jak również przewody z drzwi do środka samochodu.A czy od strony pasażera otwierasz z kluczyka?
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    W drzwiach kierowcy,bagażnika i czasem pasażera jest montowana tzw:MATKA,czyli mikrostyk w wewnętrznej części zamka i on zwłaszcza nawala z powodu zużycia.Trzeba rozbroić drzwi i go sprawdzić a jak uszkodzony to wymienić.Nieraz jest to trudne zadanie a jak ktoś tego nie robił to tym bardziej.Dobrym rozwiązaniem i tanim jest założenie sterownika do zamka centralnego(30-60zł).A wtedy pomijasz dotychczasowe problemy.
  • Poziom 38  
    Kolega MARKSON43 ma rację to dobre rozwiązanie ,ja źle przeczytałem że jest centralny też z pilota tylko nie działa.
  • Poziom 15  
    Właśnie założyłem sterownik centralnego zamka z pilota, kupiony na ebayu. Po podpięciu wszystkiego reaguje tak samo jak na klucz. Muszę szybko wcisnąć odblokuj-zablokuj-odblokuj.
  • Poziom 15  
    Sprawdź sygnały dochodzące do pompy, wiązkę w progu kierowcy... i daj znać...
  • Poziom 15  
    Tam po drodze nie ma jakiegoś modułu komfortu? Można się podpiąć wprost pod pompę;>??
  • Poziom 21  
    ja stawiam na zimne luty w elektronice kompresora, sterowanie zamkiem w tym modelu jest naprzemienne raz plusem raz minusem z mikrostyku w siłowniku pneumatycznym przewód żółto niebieski oraz dodatkowo jest jeszcze zamykanie centralnego z jednoczesnym domykaniem szyb masą przewód brązowy z paskiem białym lub żółtym. w pompce jest tylko moduł od lampki czasowej.
  • Poziom 18  
    Posłuchaj Camera i rozbierz drzwi,posprawdzaj przelotki w drzwiach i przelutuj modół komfortu i pompę a pilot który założyłeś napewno będzie cię cieszył przez długi czas.Czekamy na twoje rezultaty!
  • Poziom 15  
    Dzieki. W poniedziałek wymontuję moduł i przylutuje wszystko..... a takie pytanko. moduł jest pod fotelem kierowcy czy pod kanapą?
  • Poziom 38  
    Zamek niekoniecznie do wymiany,jak wspomniałem warto rozebrać i sprawdzić lub poprawić luty .Częstą lub prawie nagminną przyczyną takiego zachowania central -zamka jest właśnie zamek,jak inni życzę powodzenia w pracach .
  • Poziom 15  
    Witam kolegów. Dziś po paru godzinach poszukiwań dałem sobie spokój z naprawą instalacji a skupiłem się na podpięciu sterownika z pilotem. Przeszukałem po raz kolejny www i w końcu znalazłem podobny sterownik jak mój. I tu zdziwko!!! U mnie nie było schematu do podpięcia sterownika do instalacji z pneumatycznym centralnym:(. Po podpięciu według instrukcji centralny z pilota działa prawidłowo. Temat uważam za zamknięty, bo zrealizowałem założenie. Dziękuję wszystkim zainteresowanym!


    Dobra instrukcja i kolory kabli dla audi a4 b5 1995r
    http://www.a4club.pl/index.php?topic=16654.0