Witam
w podanych plikach przesylam wykres jazdy na lpg - ale na Pb jest tak samo - chodzi o wskazania sondy lambda - na poczatku w zasadzie jest nie pracujaca - na zimnym - prawidlowo ale jak zaczyna pracować to w granicaach 0-0.16 potem z czasem dochodzi do 0.48 a jak juz dlużej sie ja pokatuje to 0-0.65 - a w zasadzie najczesciej 0-0.51 co widaćna wykresach - nie ma reguly jak zacznie chodzic - czasami widać że oscyluje w swym zakresie 0-0.55 - powinna 0-1. Czasami leży na o.16 a czasami przy bucie wskazuje w swym max zakresie (0.55 - powinno blisko 1)
sonda to zamienniki dla mitsu lancera 2.0 2004 z usa - wymieniona w serwisie - zalecono zamiennik bo koszt 160 a nie 1600 a nigdy nie mieli problemu z nimi - ma 2 lata.
Jezdze głównie po mieście na krótkich dystansach - czy mozliwe jest jej tak duże zabrudzenie że nie jest samoczyszczona bo nie osiaga swojej temperatury prawidlowej?? i musze go przegonić konkretnie żeby te 600st bylo na niej przez dluzszy czas. Sonda 3 przewody - szary czarny bialy(o ile dobrze pamietam. )
Czy tu pomoże tylko wymiana.
Przez to nie moge zestroic niczego bo jak sobie stoi na 0.16 to korekty krótkie stoją na + 24.22% jak zaczyna oscylowac 0.-0.55 - to korekty są w granicach 0.-1.7 ale nigdy nie wiadomo kiedy sonda polegnie - na jalowym jakos mozna sie tym sugerować ale juz w OL sonda powinna dążyć do 1 - a tu raz jest w max a potem nagle leży. Widać to na poczatku jedego zapisu.
Proszę poprawić post, edytując prawidłowo wstawić zdjęcie/a/.
Zgodnie z >>> Instrukcja zamieszczania i edycji obrazków na forum >>
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2053101.html
ANUBIS
w podanych plikach przesylam wykres jazdy na lpg - ale na Pb jest tak samo - chodzi o wskazania sondy lambda - na poczatku w zasadzie jest nie pracujaca - na zimnym - prawidlowo ale jak zaczyna pracować to w granicaach 0-0.16 potem z czasem dochodzi do 0.48 a jak juz dlużej sie ja pokatuje to 0-0.65 - a w zasadzie najczesciej 0-0.51 co widaćna wykresach - nie ma reguly jak zacznie chodzic - czasami widać że oscyluje w swym zakresie 0-0.55 - powinna 0-1. Czasami leży na o.16 a czasami przy bucie wskazuje w swym max zakresie (0.55 - powinno blisko 1)
sonda to zamienniki dla mitsu lancera 2.0 2004 z usa - wymieniona w serwisie - zalecono zamiennik bo koszt 160 a nie 1600 a nigdy nie mieli problemu z nimi - ma 2 lata.
Jezdze głównie po mieście na krótkich dystansach - czy mozliwe jest jej tak duże zabrudzenie że nie jest samoczyszczona bo nie osiaga swojej temperatury prawidlowej?? i musze go przegonić konkretnie żeby te 600st bylo na niej przez dluzszy czas. Sonda 3 przewody - szary czarny bialy(o ile dobrze pamietam. )
Czy tu pomoże tylko wymiana.
Przez to nie moge zestroic niczego bo jak sobie stoi na 0.16 to korekty krótkie stoją na + 24.22% jak zaczyna oscylowac 0.-0.55 - to korekty są w granicach 0.-1.7 ale nigdy nie wiadomo kiedy sonda polegnie - na jalowym jakos mozna sie tym sugerować ale juz w OL sonda powinna dążyć do 1 - a tu raz jest w max a potem nagle leży. Widać to na poczatku jedego zapisu.


Proszę poprawić post, edytując prawidłowo wstawić zdjęcie/a/.
Zgodnie z >>> Instrukcja zamieszczania i edycji obrazków na forum >>
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2053101.html
ANUBIS