Pokaż mi testy chętnie zobaczę.
Magnetyzery do wody mają koło 50 lat.
A do silników ktoś wymyślił od max 15.
I w silnikach widziałem testy i nie pomaga.
A testów dotyczących wody nie widziałem. Ale wiem jak jest z "mojego doświadczenia" czy chociażby ostatnio wymieniałem grzejniki w łazienkach i w związku z tym rury. I co instalacja wodna czysta a grzejna zarośnięta na pół rury. Niby ta sama woda tylko cieplejsza. W dodatku była zmieniana kilka razy w okresie życia CO.
Nie znam się ale temat mnie zaciekawił. A o magnetyzerze dowiedziałem się właśnie ściągając kilka lat temu bojler gazowy.
Dodano po 1 [minuty]:
Znalazłem ciekawy wątek na muratorze :
http://forum.muratordom.pl/showthread.php?727-Magnetyzer
http://forum.muratordom.pl/showthread.php?20898-Magnetyzery.-To-woda-sie-magnesuje
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic472302.html
Nie mam nic wspólnego z budownictwem i magnetyzerami. Po prostu czas pomyśleć o jakimś kącie do życia.
Poczytałem sobie i coś w tym jest. Jeśli od dawna jest to w instalacjach przemysłowych. Jeśli mam to w domu i według mnie działa. Więc osobiście kiedyś wydam te 40 pln. I filtr węglowy od razu za jakieś 200 bo pewnie będzie to woda wodociągowa.
Dodano po 26 [minuty]: Za dobry ostatnio na forum jestem:
Badania wpływu pola magnetycznego na właściwości układów zdyspergowanych ze szczególnym uwzględnieniem adhezji węglanu wapniowego do powierzchni ciała stałego