Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Komputer stacjonarny, bądź laptop do diablo3.

29 Maj 2012 00:20 3311 20
  • Poziom 7  
    Witam,
    na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż jestem totalnym laikiem, przejrzałem forum zanim postanowiłem założyć własny temat z tego względu, że nie udało mi się uzyskać optymalnego rozwiązania mojego problemu. Otóż mam zamiar rozpocząć grę w d3, prawdopodobnie w lipcu, więc mam około miesiąca na znalezienie adekwatnej maszyny. W tym momencie dysponuję laptopem z którego jestem zadowolony i na tę chwilę wystarcza mi do moich codziennych zadań (cad i ogólno pojęta rozrywka), ponadto posiadam monitor - wydaję mi się, że wystarczający, więc zakup stacjonarnego komputera nie powinien wygenerować dodatkowych kosztów. Czysto teoretycznie powinienem zainteresować się właśnie stacjonarnym komputerem, jednakże nie jestem do końca przekonany, czy warto sprowadzać kolejny "grat" do domu, który będzie służył raczej tylko w jednym celu, gdyż inne pozycje mnie nie interesują i raczej w najbliższym czasie ten stan rzeczy się nie zmieni, czy też zmienić laptopa. Reasumując interesuję mnie zakup (komputera stacjonarnego/laptopa) na którym będzie można optymalnie odtworzyć d3. Nie potrzebuję sprzętu, który będzie nadal sobie radził z najnowszymi wydaniami za rok, dwa, czy trzy. Proszę w związku z tym o zaproponowanie zestawu stacjonarnego, bądź laptopa który poradzi sobie z tym zadaniem. Rozważam zakup tego pierwszego w przypadku znacznie atrakcyjniejszej ceny.

Pozdrawiam

e: Zapomniałbym - oczywiście z góry dziękuję za zainteresowanie i pomoc.
  • Poziom 7  
    Dziękuję za odpowiedź, jednak prosiłbym o podanie konkretnych przykładów; zestawów, czy też modeli laptopów, które spełnią te wymagania. Kwota nie stanowi problemu, a przy takiej różnicy to - około 1 tys. to skłaniać się raczej będę ku laptopowi.

Pozdrawiam
  • Poziom 35