Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podłączyć dekoder + stary modulator + telewizor

mlykopolska 29 Maj 2012 12:09 3813 7
  • #1 29 Maj 2012 12:09
    mlykopolska
    Poziom 9  

Witam, chodzi mi o podłączenie dekodera Cyfrowego Polsatu do telewizora, starego modelu - Unitra Helios TC 506. Telewizor ten posiada tylko 3 wejścia: słuchawki, 5 pinowe wejście RGB oraz standardowe wejście antenowe.

Nie chce pakować kasy w nowy modulator, tak więc, czy mając magnetowid JVC - wejścia chinch (audio video), wejscie antenowe i eurozlacze da się to jakoś podłączyć?

Z góry dzięki za wyrozumiałość, jestem początkującym w tego typu kwestiach:)

0 7
  • #2 29 Maj 2012 13:18
    mihal2002
    Poziom 43  

mlykopolska napisał:
    czy mając magnetowid JVC

mlykopolska napisał:
    da się to jakoś podłączyć?

Tak.
    Jeżeli VCR posiada złącze euro to takowy kabel i łączysz dekoder z VCR. VCR z TV kablem antenowym(wtyk męsko-żeński) w VCR programujesz najakim kanale jest CP(tak jak odszukujesz kanały) i masz w TV.

0
  • #3 29 Maj 2012 16:43
    telbod
    Poziom 31  

Kanał programujesz w TV nie w VCR.

0
  • #4 30 Maj 2012 15:51
    egon42
    Poziom 37  

A może by tak wywalić całkowicie te wideo i podłączyć się z PC bezpośrednio pod te wejście 5 PIN trzeba tylko poszukać schematu i przeanalizować jego możliwości.

0
  • #5 30 Maj 2012 21:05
    mlykopolska
    Poziom 9  

wlasnie mam mozliwosc zakupic przejsciowke EURO - DIN 5 pin czy to zadziala jest pytanie

0
  • #6 31 Maj 2012 10:22
    egon42
    Poziom 37  

Tak jak pisałem trzeba by przeanalizować schemat i pewnie dostosować tę przejściówkę to powinno zadziałać niestety nie mam dobrego schematu pod ręką aby to sprawdzić a na elce znalazłem tylko taki do kilku tv i na 100% nie da się powiedzieć jak podłączyć jak kolega znajdzie schemat taki aby był cały tv i gniazdo din na rysunku to można pomyśleć.

0