Witam u mnie tak...początkowo zaczął tracić moc,pózniej lampki od świec żarowych ,serv,egr i gasł.odpaliłem kilka sekund normalnie ,póniej znowu kontrolki i bez mocy...
zostało wymienione;
-regeneracja wtrysków
-podkładki pod wtryski
-regeneracja głowicy
-wymiana podkładki
-wymiana przepustnicy
-naprawa wiązek
-wymiana na egr z serwisu
i nadal lipa,nic prawie nic się nie polepszyło max 100km/h,duże spalanie,ciężko pod górki,turbina nie chodzi i podobno to przez zepsuty komputer,mechanicznie wszystko ok ,jutro będę wiedział włożą komputer i zaprogramują ponoć ma pomóc ,albo pokaże jeszcze coś... podobno komputer zamiast puszczać 5v na podzespoły puszczał12v.
JEST MOŻLIWE ŻEBY WŁOŻONY EGR PRZED WYMIANĄ KOMP. BYŁ WSTANIE SPALIC NOWY EGR???
Co myślicie i co może być powodem załączenia się trybu awaryjnego w moim Renault Master poza wymienionymi wyżej rzeczami ,które zostały już zrobione.
Pozdrawiam i dzieki
zostało wymienione;
-regeneracja wtrysków
-podkładki pod wtryski
-regeneracja głowicy
-wymiana podkładki
-wymiana przepustnicy
-naprawa wiązek
-wymiana na egr z serwisu
i nadal lipa,nic prawie nic się nie polepszyło max 100km/h,duże spalanie,ciężko pod górki,turbina nie chodzi i podobno to przez zepsuty komputer,mechanicznie wszystko ok ,jutro będę wiedział włożą komputer i zaprogramują ponoć ma pomóc ,albo pokaże jeszcze coś... podobno komputer zamiast puszczać 5v na podzespoły puszczał12v.
JEST MOŻLIWE ŻEBY WŁOŻONY EGR PRZED WYMIANĄ KOMP. BYŁ WSTANIE SPALIC NOWY EGR???
Co myślicie i co może być powodem załączenia się trybu awaryjnego w moim Renault Master poza wymienionymi wyżej rzeczami ,które zostały już zrobione.
Pozdrawiam i dzieki