Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat B4 1.9 TDI 92PS - sprzęgło niewłaściwie działa.

29 Maj 2012 17:36 4507 5
  • Poziom 9  
    Witam.
    Wczoraj mechanik wymienił mi kompletne sprzęgło firmy luk.
    Dziś podczas jazdy do pracy ciężko wchodziła mi 3 i 1 a w momencie gdy włączam wsteczny bieg auto szarpnie z głuchym odgłosem-przy próbie kilkukrotnej zmiany biegu 12345 i R biegi płynnie wchodzą. Sprzęgło bierze mi od samej połogi-prędzej brało prawie przy samej górze i łożysko oporowe świszczało.
    Nie chce się wygłupi jadąc do niego więc proszę o jakąś podpowiedz-ja w ogóle nie znam się na mechanice.
    Mechanik będzie dostępny dopiero za 2 dni bo wyjechał do Niemiec.
    będę wdzięczny za wszelkie spostrzeżenia i opinie.
  • Poziom 12  
    jeśli sprzęgło bierze ci przy samym końcu naciśnięcia pedała to raczej masz zapowietrzone chyba że te modele miały linkę ale raczej nie
  • Poziom 17  
    Nowe sprzęgło zawsze bierze "od podłogi". Jeśli linka z samo regulatorem - do wymiany, jeśli
    bez -do regulacji ,jeśli hydraulika-do odpowietrzenia.Możesz śmiało jechać poprawić to ,łaski nie robi.
  • Poziom 9  
    witam i dziękuje za podpowiedzi
    byłem u mechanika i okazało się że sprzęgło jest odpowietrzone ale wina jest najprawdopodobniej w jakimś "wysprzęgliku" czy może orientujecie się ile takie coś może kosztować ?? mechanik nie jest zorientowany co do ceny a na allegro same używki
    proszę o jakieś podpowiedzi
    dziękuję
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Nie, nikt się nie orientuje. Płacisz za usługę wymagasz, i zostaw to mechanikowi.

Zamykam.
  • Poziom 9  
    okazuje się, że wyprzęgnik puszczał ciśnienie, nie było w nim żadnego wycieku.
    po uszczelnieniu zestawem naprawczym (koszt 22 zł) i około 20 minutach roboty wszystko jest ok.