Witam Serdecznie.
Nie mogę znaleźć przyczyny stukania w silniku w skuterze. I zaczniemy tak było trochę mało oleju wcześniej w silniku, ale na dolnej kresce miarka jeszcze łapała.
Chodził normalnie tz nadal chodzi normalnie jest mocny pali bez niczego lecz stuka coś jak się da większe obroty to tak tego jakby obijania nie słychać.
Sprawdziłem:
Wariator - odłączyłem go od wału zostawiłem samą zębatkę do rozrusznika aby odpalić. I stukanie nadal występuje.
-Zawory wszystko dobrze wyregulowane rozbierałem cały cylinder głowice nie ma luzu na korbowodzie miedzy wałem a tłokiem, łańcuszek rozrządu także na zębatce nie ma żadnego luzu, tłok pierścienie ok bez rys. (duża kompresja)
-brak luzów na wale,
-teraz na koniec rozebrałem osłonę pompy oleju no i tak ma ona leciutki luz ale równolegle z wałem, czy tak ma być?
A tutaj schemat silnika:
http://www.yamoto.no/images/139qm_motormanual.pdf
Nie mogę znaleźć przyczyny stukania w silniku w skuterze. I zaczniemy tak było trochę mało oleju wcześniej w silniku, ale na dolnej kresce miarka jeszcze łapała.
Chodził normalnie tz nadal chodzi normalnie jest mocny pali bez niczego lecz stuka coś jak się da większe obroty to tak tego jakby obijania nie słychać.
Sprawdziłem:
Wariator - odłączyłem go od wału zostawiłem samą zębatkę do rozrusznika aby odpalić. I stukanie nadal występuje.
-Zawory wszystko dobrze wyregulowane rozbierałem cały cylinder głowice nie ma luzu na korbowodzie miedzy wałem a tłokiem, łańcuszek rozrządu także na zębatce nie ma żadnego luzu, tłok pierścienie ok bez rys. (duża kompresja)
-brak luzów na wale,
-teraz na koniec rozebrałem osłonę pompy oleju no i tak ma ona leciutki luz ale równolegle z wałem, czy tak ma być?
A tutaj schemat silnika:
http://www.yamoto.no/images/139qm_motormanual.pdf