Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nokia C3-01 nie reaguje na dotyk.

31 Maj 2012 17:09 9389 22
  • Poziom 8  
    Witam.

    Wiem,że temat jest wałkowany już wiele razy ale to co się dzieje obecnie z podejściem do klienta to skandal!
    Dostałem w abonamencie (PLAY) Nokie C3-01,która na przełomie roku była 6(!) razy w łódzkim serwisie (po dwa tygodnie)i za każdym razem jest ten sam problem po każdym powrocie a mianowicie zawiesza się dotyk!!!. Teraz mam już po gwarancji bo minął rok a dotyk ponownie się zawiesił i nie reaguje.
    Mam już tego dość :cry:!

    Dajcie mi jakiś punkt podparcia co do sposobu w jaki została potraktowana osoba jaką jest klient przez tego typu "cwaniackie" podejście serwisantów i punktów sprzedaży do w/w problemu.

    Polecono mi bym zadzwonił z tym problemem do Nokii ponieważ,oni sprzedają usługę a nie telefon!!!Bezczelność!!!
  • Poziom 16  
    Jeżeli telefon jest po gwarancji to już nic z tym nie zrobisz, ale sprawdź czy nokia nie daje czasem 24 mc gwarancji, wiem że samsung podniósł już dawno do 24 mc
  • Poziom 8  
    Ale co z tym dotykiem???Problem się notorycznie powtarza!!!Ma "wywalić" ten telefon w salonie PLAY-a komuś w .......?! Serwis zachował się tak jak by mi łaskę robił,że go w ogóle przyjął !!! Nie ma na to sposobu?
  • Poziom 22  
    Nokia na swoje produkty daje 24 mc gwar wyślij jeszcze raz do serwisu albo zgłoś telefon niezgodny z umową i mogą lub powinni ci wymienić na telefon wolny od wad o takich samych parametrach. Najlepiej uderzyć do biura praw konsumenta i oni ci powiedzą co dokładnie masz zrobić.
  • Admin grupy GSM
    80dirk napisał:
    C3-01,która na przełomie roku była 6(!) razy w łódzkim serwisie PLAY-a


    Salon Play nie jest serwisem, tam tylko zanosisz telefon a oni odsyłają do któregoś z serwisów który robi nokię.

    Ten model ogólnie ma bardzo kiepski ten digitaizer, ale tyle razy to przesada. Jeżeli już po gwarancji to nic z tym nie zrobisz, możesz jedynie zlecić naprawę w jakimś serwisie gsm odpłatnie.
  • Poziom 37  
    C3-01 chyba jeszcze nie jest na rynku na tyle żeby gwarancja się skończyła. 24 miesiące masz więc wysyłaj do naprawy dalej, dodatkowo gwarancja przedłuża się o każdorazowy czas pobytu telefonu w serwisie.
    Pozdrawiam
  • Poziom 16  
    Dowiedziałem się że moja znajoma miała podobny problem z takim traktowaniem przez serwis, który na dodatek zniszczył mocniej telefon, po zabawie w odsyłanie i przysyłanie w kółko nadal uszkodzonego fona uderzyła prosto do noki, oni to sprawdzili i osoba odpowiedzialna za to poniosła konsekwencje a jej wymienili telefon, czyli nokia jako producent dobrze się zachowała. "Poskarż" się im, może pomoże :)
  • Poziom 8  
    W jakiej formie to zrobiła? Czy do "nokii" masz na myśli polskiego pośrednika czy centrale :
    Nokia Corporation
    Keilalahdentie 2-4FIN-02150 Espoo
    Finlandia ?
  • Poziom 15  
    Możliwe, że dotyk sam w sobie posiada jakąś wadę ukrytą, i po oddaniu go w punkcie PLAY oni oddali go do serwisu, a tam coś pokombinowali (nie wymienili na nowy) i nagle cudem zaczęło działać. Po upływie kilku miesięcy ta wada ukryta dała o sobie znać i znowu nie działa.
    Pozdrawiam
  • Poziom 8  
    longer95 napisał:
    Po upływie kilku miesięcy


    Proszę o przeczytanie uważnie mojego postu. Ten telefon był 6(!) razy łódzkim serwisie na przestrzeni roku. To jest żenujące kto tam pracuje!
    Pozdrawiam.
  • Poziom 15  
    "kilku miesięcy" pojęcie względne- chodzi mi o to że działał przez krótki okres czasu, a nie tak jak powinien czyli długo.
    P.S. kilku miesięcy=np. 2 miesiące => 2x6= 12 m-ce (1 rok) :wink:
  • Poziom 40  
    W tym modelu podobnie jak w X3-02 dotyki psują się bardzo, bardzo często.
    Nic z tym nie zrobisz i nie jest to wina serwisów.
    Najlepiej się pozbyć tych modeli jak się posiada i będzie spokój :-)
  • Poziom 8  
    grubas napisał:
    W tym modelu podobnie jak w X3-02 dotyki psują się bardzo, bardzo często.
    Nic z tym nie zrobisz i nie jest to wina serwisów.
    Najlepiej się pozbyć tych modeli jak się posiada i będzie spokój :-)


    Dziękuję kolego za dość wartościową poradę.Mam nadzieje,że twoje doświadczenie jest tak wielkie jak moc Twego przekazu.Czyli co,zapłaciłem za produkt,który okazał się bublem i z tego właśnie powodu naraził mnie na utratę komunikacji ze światem w bardzo ważnych sprawach gdzie podczas napraw abonament nie uległ oczywiście "zawieszeniu" a ja mam go po prostu wyrzucić!!! Nie wiem co palisz w tym serwisie ale stary towar jest konkretny :D .Pozdrawiam :smoke:
  • Poziom 15  
    grubas napisał:
    W tym modelu podobnie jak w X3-02 dotyki psują się bardzo, bardzo często.

    Moja kuzynka, która jest "szczęśliwą" posiadaczką nokii C5-03 również ma taki problem, jaki jest opisany w temacie ;) oddawała go chyba ze 100 razy do naprawy i dalej nie działa
  • Poziom 8  
    tino2003 napisał:
    80dirk napisał:
    C3-01,która na przełomie roku była 6(!) razy w łódzkim serwisie PLAY-a


    Salon Play nie jest serwisem, tam tylko zanosisz telefon a oni odsyłają do któregoś z serwisów który robi nokię.

    Ten model ogólnie ma bardzo kiepski ten digitaizer, ale tyle razy to przesada. Jeżeli już po gwarancji to nic z tym nie zrobisz, możesz jedynie zlecić naprawę w jakimś serwisie gsm odpłatnie.


    Oczywiście,że nie jest serwisem(uproszczenie) ale co do Twojej odpowiedzi to podejście do sprawy masz równie uproszczone jak moje przejęzyczenie :D .Oto odpowiedz kogoś kto moją prośbę o pomoc potraktował naprawdę poważnie :

    "skoro salon Play chce powołać eksperta na twój koszt i straszy cię kosztami to proszę pamiętać,że
    za eksperta będzie musiał zapłacić Play! (czyli SPRZEDAWCA, bo de facto telefon zakupiłeś w Play a nie w Nokii, i nieistotne jest, czy kosztował 1zł, czy 1000zł) - to oni muszą udowodnić Tobie, że produkt nie był wadliwy w momencie jego wydania, ponieważ Ty masz dowód na zgłoszenie usterki po raz pierwszy PRZED UPŁYWEM 6 MIESIĘCY OD DNIA ODEBRANIA TELEFONU Z SALONU, w postaci wpisu w karcie gwarancyjnej (czy jak to oni sobie nazywają).

    Dlatego reklamuj z ustawy jako "towar niezgodny z umową", dołączając historię naprawy (wpisy w karcie gwarancyjnej) i zaznaczając, że towar był wadliwy w momencie wydania, o cym świadczy wystąpienie usterki już w trzecim miesiącu od wydania towaru przez sprzedającego (czyli przed upływem 6 miesięcy - to ma bardzo duże znaczenie, bo gdyby między zakupem a pierwszą awarią upłynęło więcej niż 6 miesięcy, to Ty - a nie Play - musiałbyś udowodnić, że towar był wadliwy w momencie wydania).

    Konsument ma w Polsce naprawdę dobre narzędzie walki z dziadostwem, w postaci "ustawy konsumenckiej" - przeczytaj sobie "od deski do deski" ten dokument i postępuj zgodnie z jego wskazówkami.

    Dokument zwie się: Ustawa o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej.
    Tutaj właśnie znajdziesz stosowne artykuły, którymi będziesz się podpierał w pisemnej reklamacji z tytułu "niezgodności towaru z umową".
    Pamiętaj, aby dokument reklamacyjny zrobić w co najmniej dwóch egzemplarzach - jeden ma zostać pokwitowany DLA CIEBIE przez SPRZEDAWCĘ (salon Play) :D "

    Jak myślisz?Rzeczowo?Czy nadal twierdzisz,że nic z tym się nie da zrobić? a jedynym wyjściem jest odpłatna naprawa u "profesjonalisty" którego rezultatem będzie kolejna naprawa?Czym że to różni się serwis gwarancyjny od serwisu odpłatnego?Wyjaśnij,ok?
    Pozdrawiam
  • Admin grupy GSM
    80dirk napisał:
    Nie wiem co palisz w tym serwisie ale stary towar jest konkretny


    Po pierwsze za takie teksty twoja kariera na tym forum szybko się zakończy.


    Po drugie
    80dirk napisał:
    za eksperta będzie musiał zapłacić Play!


    Większej bzdury już dawno nie słyszałem, zmień adwokata.

    80dirk napisał:
    Czym że to różni się serwis gwarancyjny od serwisu odpłatnego?


    Tym, że jak sam napisałeś gwarancji już nie ma
    80dirk napisał:
    Teraz mam już po gwarancji


    Więc autoryzowany serwis Nokii za taką naprawę policzy sobie 5 razy więcej niż każdy z serwisów GSM których jest sporo i bez problemu to naprawią.

    Proszę też dbać o swoją pisownię!
  • Poziom 2  
    witam!
    Miałam ten sam problem z c3-01. Ekran dotykowy nie reagował. Miałam ważną gwarancję i udałam się do autoryzowanego serwisu. Pani w serwisie ładnie się uśmiechała, powiedziała że nie ma problemu i na pewno wymienią. I co.... Załatwili mnie jak wieśniarę. Napisali że telefon zalany, gwarancję unieważnili, przedstawili jakąś fotkę niby wnętrza mojego telefonu (brak na zdjęciu jakichkolwiek numerów) i tyle. Żeby było śmieszniej- osobie która go odbierała powiedzieli że była ingerencja cieczy ale wszystko już działa :)
    Jestem pewna, że żadne zalanie nie miało miejsca. Co mam teraz zrobić? Odpuścić?
    A jeszcze jedno. Założyli plombę gwarancyjną na telefonie, po co? Skoro gwarancji już nie mam.
  • Poziom 40  
    Każdy mówi i ma pretensję, że telefonu nie zalał itp.
    Nawet o tym nie jak łatwo i szybko można zalać telefon.
    Serwis nie ma żadnego w tym interesu, że anuluje gwarancję. Są to jakieś bzdury wyssane z palca, które można włożyć między bajki. Otwiera telefon i widzi- albo zalanie albo usterkę mechaniczną, robi fotkę i anuluje gwarancję. Jak by było wszystko Ok to by go naprawili.
    Z anulacją jest więcej zabawy niż z naprawą.
  • Poziom 2  
    To zapytam inaczej, czy ktoś inny może potwierdzić lub zaprzeczyć tezę o zalaniu?
    Nie bardzo wiem, jak kobieta w ciąży, siedząca cały czas w domu (ciąża zagrożona) jest w stanie zalać telefon.
    Niestety nie mieszkam w wielkim mieście, gdzie mieści się serwis i nie bardzo mam możliwości żeby z nimi walczyć. Nie ukrywam, że takie odnoszę wrażenie.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    c3-01 Ma problem (wada fabryczna) z ekranem dotykowym.

    Pomaga wymiana panelu dotykowego.

    Jeżeli telefon na gwarancji można wysłać do noki, zrobią to za darmo, tylko w pl trzeba czekać około 3 tyg naprawa w ramach gwarancji bezpłatna.

    Lub można podejść do komisu/serwisu i tam też to zrobią naprawa odpłatna
  • Poziom 38  
    veranda28 napisał:
    To zapytam inaczej, czy ktoś inny może potwierdzić lub zaprzeczyć tezę o zalaniu?

    Możesz się odwołać od tej decyzji, zostawić telefon w tym samym lub innym serwisie. Zostanie on wtedy wysłany do centrum serwisowego (Regenersis lub SBE) i tam technicy sprawdzą telefon ponownie. Niestety, jeżeli okaże się, że wcześniejszy serwis miał rację, będziesz musiała zapłacić kilkadziesiąt zł za koszty ekspertyzy i transportu.

    Możesz tutaj zamieścić zdjęcia, które dostałaś od serwisu razem z ekspertyzą o zalaniu - zobaczymy co na nich jest.