Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Poszukuje Telewizora pod "Arcade"

fsm90 31 Maj 2012 19:10 1212 7
  • #1 31 Maj 2012 19:10
    fsm90
    Poziom 6  

Witam, poszukuje telewizora pod zrobienie w domowy sposób maszyny typu 'arcade'. Oczywiście powinien oddawać jak najbardziej styl starych maszyn czyli musi być kineskopowy. Bazą będzie oczywiście normalny komputer z Radeonem9000. Chcielibyśmy żeby jakość obrazu była jak najlepsza - dlatego w poszukiwanym tv powinno być wejście (niestety nie znam się i tu proszę o rade - zasłyszałem tylko, że euro i cinche ponoć małą rozdzielke obsługują). Jakie modele i jakie złącza mi polecicie?

• #2 31 Maj 2012 19:30
    Fredw
    Poziom 20  

Nie lepiej monitor ? Jedyne odstępstwo od oryginału to lepsza jakość obrazu od TV, ale za to łatwiej podłączyć i dostaniemy przyzwoity sprzęt za grosze lub nawet za darmo.
    Sam jakiś czas temu oddałem za free (no dobra za piwo :) ) monitor 19".

• #3 31 Maj 2012 21:35
    fsm90
    Poziom 6  

jak mi znajdziesz +20' monitor CTR z 'kineskopem' wypukłym to czemu nie :)

• #4 31 Maj 2012 22:22
    Fredw
    Poziom 20  

To skoro ma być aż tak zgodnie to nie ma zbytniego znaczenia co kupisz, bo obraz z wyjścia TV (nawet na s-video) jakością nie powala i w zasadzie na każdym TV wygląda podobnie (średnio ostry).
    W grach to jeszcze przejdzie, ale jakakolwiek robota z systemem odpada.

Tak w ogóle trzymam kciuki, bo sam bym chciał mieć w domu automat i jeszcze z kumplem poobijać sobie mordki :D Niestety miejsca na takie cudo brak :|

• #5 31 Maj 2012 22:33
    Kpc21
    Poziom 22  

Mimo wszystko trudno nie odróżnić obrazu z TV kineskopowego (szczególnie z obłym ekranem) od obrazu z LCD. Z plazmy jeszcze może mógłby być, ale nie ma plazm mniejszych niż 42 cale.