Witam , czy ktoś wie czym steruje ta krańcówka poza rozłanczaniem świec po rozruchu , znajduje się ona przy pompie przy dźwigni od gazu , chcę ją załączyć na stałe żeby świece nie grzały po każdym rozruchu bo pada mi akumulator jak jeżdżę , a nie wiem czy nie steruje jakimś dodatkowym zaworkiem albo dawką paliwa , dodam że sprawdzałem grzanie świec i świece grzeją podczas rozruchu silnika i po , aż do momentu kiedy silnik nie złapie jakieść tam temp , albo właśnie do momentu kiedy załączy się ta krańcówka . Czy jest to normalne w tych silnikach ? chcę narazie upewnić się że wszystko jest ok zanim dojdę do alternatora ( chociaż niema oznak żeby to był on ) , akumulator mam sprawny po trzech tygodniach stania odpalił jak po ładowaniu i napięcie trzyma . Ktoś miał może podobny problem . Jakieś sugestie co jeszcze sprawdzić ? Aha pobór na postoju odpada sprawdzany i jest ok .