Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Padnięty czujnik Halla albo cewka

01 Cze 2012 12:28 3725 15
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 30  
    Sprawdź czy nie ma lewego powietrza,cały układ zapłonowy do wglądu (kable przedewszystkim) a pozatym to juz było opisywane na forum.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 30  
    Zrób z 30km na benzynie - jeśli problemu nie będzie to układ zapłonowy obstawiam, przy założeniu że instalacja gazowa na bieżąco serwisowana.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Pod komputer i w czasie wystapienia usterki zobaczyc czy sterownik widzi obroty silnia.Podworkowym sposobem prosze sprawdzic jak niebedzie chciał zapalic czego wtedy brakuje a dokladniej czy czujnik na wale i wałku rozrzadu generuje impuls.Mysle ze raczej nie,a ewentualnosc to kiepskie kable.
    Bardzo proste rzeczy masz kolego do sprawdzenia.
  • Poziom 42  
    maminowiec napisał:
    Z tego co wyczytałem takie objawy (skok obrotomierza itp) daje uszkodzony czujnik halla, bo raczej cewka by nie powodowała takiego skoku wskazówki obrotomierza.

    Jedno zdanie i kupa błędów (...nie ortograficznych), nie do końca wiesz o czym piszesz...
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 42  
    A który czujnik wymienisz?


    Dziękujesz mi ale punktów nie dostałem... :cry:
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 42  
    A ja bardziej nie...
    Czy w końcu zrozumiesz moje podpowiedzi?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 42  
    Twierdzę że nie rozumiesz budowy swojego silnika (C18XE-jeśli się nie mylisz) i twoje domysły dotyczą czytania forum a nie rozumienia istoty rzeczy...
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 42  
    No nie, .... zacznij od zakupu książki typu "SAM NAPRAWIAM" będziesz miał tam podstawy i schematy, domyślam się że to Astra
  • Użytkownik usunął konto