Witam wszystkich czytających mój temat
Posiadam Daewoo ESPERO 1,8CD LPG w którym wystąpił następujący problem:
początkowo silnik bez problemu odpalał na benzynie, zarówno zimny rano jaki i rozgrzany przy każdym powtórnym odpalaniu, później pojawił sie problem a mianowicie: zimny silnik normalnie odpalił na benzynie, ale jak już był "rozgrzany" nie odpalał na benzynie. Postanowiłem wymienić pompę paliwa, filtr paliwa. Pomimo wymiany pompy i filtra paliwa nie było poprawy.
Kolejnym krokiem było sprawdzenie napięcia przewodów elektrycznych zasilających pompę paliwa i wtryskiwacze, w których było napięcie elektryczne. Aktualnie brak napięcia w zasilaniu pompy paliwa, podmieniłem przekaźnik pompy paliwa również bez zmian- brak napięcia. Kolejnym krokiem był emulator sondy lambda i wtryskiwaczy, które po kolei podmieniałem i także silnik nie uruchamiał się sie na benzynie.
Powyższy problem pojawił sie z dnia na dzień, a więc mało prawdopodobne, aby "przetarł" sie przewód elektryczny doprowadzający napięcie elektryczne do pompy paliwa, tym bardziej że w początkowej fazie problemu silnik "zimny" odpalał na benzynie (napięcie elektryczne było), natomiast ciepły już nie (brak napięcia)??.
Bardzo proszę o radę , pozdrawiam
Posiadam Daewoo ESPERO 1,8CD LPG w którym wystąpił następujący problem:
początkowo silnik bez problemu odpalał na benzynie, zarówno zimny rano jaki i rozgrzany przy każdym powtórnym odpalaniu, później pojawił sie problem a mianowicie: zimny silnik normalnie odpalił na benzynie, ale jak już był "rozgrzany" nie odpalał na benzynie. Postanowiłem wymienić pompę paliwa, filtr paliwa. Pomimo wymiany pompy i filtra paliwa nie było poprawy.
Kolejnym krokiem było sprawdzenie napięcia przewodów elektrycznych zasilających pompę paliwa i wtryskiwacze, w których było napięcie elektryczne. Aktualnie brak napięcia w zasilaniu pompy paliwa, podmieniłem przekaźnik pompy paliwa również bez zmian- brak napięcia. Kolejnym krokiem był emulator sondy lambda i wtryskiwaczy, które po kolei podmieniałem i także silnik nie uruchamiał się sie na benzynie.
Powyższy problem pojawił sie z dnia na dzień, a więc mało prawdopodobne, aby "przetarł" sie przewód elektryczny doprowadzający napięcie elektryczne do pompy paliwa, tym bardziej że w początkowej fazie problemu silnik "zimny" odpalał na benzynie (napięcie elektryczne było), natomiast ciepły już nie (brak napięcia)??.
Bardzo proszę o radę , pozdrawiam