Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vaillant Vaillant atmoMAG mini 11-0 XI H odpala, lecz bez obudowy.

04 Cze 2012 18:21 24364 10
  • Poziom 1  
    Witajcie, mam dziwny problem, otóż gdy próbuję puścić ciepłą wodę, junkers nie zapala i wyświetla się błąd F28... miałem już ten problem, wystarczyło wymienić baterie.
    Tym razem też wymieniłem, lecz F28 nadal się pojawia, zresetowałem go i zdjąłem obudowe, postanowiłem odkręcić kurek, junkers normalnie odpalił, poleciała ciepła woda, więc założyłem z powrotem obudowę, lecz płomień znów się nie zapala...
    W czym więc problem?
    Dodam że w takich sprawach jestem kompletnie zielony.
  • Poziom 18  
    Miałem to samo jak zamontowałem klientce nowy podgrzewacz aristona i okazało się że przewód do iskrownika miał przebicie przy samej elektrodzie i iskra zamiast przeskakiwać pomiędzy elektrodą a palnikiem i odpalać gaz to przeskakiwała pomiędzy przewodem a obudową oczywiście jak zdjąłem obudowę to wszystko było ok.
    Proponuję sprawdzić przewód na całej długości czy nie ma uszkodzonej izolacji oraz połączenie przewodu z elektrodą.
  • Specjalista - systemy grzewcze
    Przewody odegnij tak aby były pomiędzy rurkami a obudową. Po założeniu obudowy spoglądając od dołu będziesz wiedział o co chodzi.
  • Poziom 2  
    Witam.
    Mam problem z tym piecykiem na wyswietlaczu nic sie kompletnie nie pokazuje myslałem ze moze to baterie wiec wymieniłem i to samo jest.Rozebrałem piecyk i zauwazyłem ze po odłaczeniu przewodów czujnika spalin wyswietlacz działa ale swieci sie bład f28 i czasem f36. gaz został podłaczony i odpowietrzony woda tez jest dobrze podłączona. elektonika wyglada na sprawna -cele nie przepalone .chciałbym nadmienic ze przed remontem działał a teraz pupa pomóżcie.
  • Poziom 22  
    Jak po remoncie to może zamienione woda ciepła i zimna,
  • Poziom 2