Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Vaillant Vaillant atmoMAG mini 11-0 XI H odpala, lecz bez obudowy.

Alixo 04 Jun 2012 18:21 26965 10
    Alixo
    Level 1  
    Witajcie, mam dziwny problem, otóż gdy próbuję puścić ciepłą wodę, junkers nie zapala i wyświetla się błąd F28... miałem już ten problem, wystarczyło wymienić baterie.
    Tym razem też wymieniłem, lecz F28 nadal się pojawia, zresetowałem go i zdjąłem obudowe, postanowiłem odkręcić kurek, junkers normalnie odpalił, poleciała ciepła woda, więc założyłem z powrotem obudowę, lecz płomień znów się nie zapala...
    W czym więc problem?
    Dodam że w takich sprawach jestem kompletnie zielony.
    COOLka5
    Level 19  
    Miałem to samo jak zamontowałem klientce nowy podgrzewacz aristona i okazało się że przewód do iskrownika miał przebicie przy samej elektrodzie i iskra zamiast przeskakiwać pomiędzy elektrodą a palnikiem i odpalać gaz to przeskakiwała pomiędzy przewodem a obudową oczywiście jak zdjąłem obudowę to wszystko było ok.
    Proponuję sprawdzić przewód na całej długości czy nie ma uszkodzonej izolacji oraz połączenie przewodu z elektrodą.
    DARIUS67
    Level 24  
    Przewody odegnij tak aby były pomiędzy rurkami a obudową. Po założeniu obudowy spoglądając od dołu będziesz wiedział o co chodzi.
    19zielony85
    Level 2  
    Witam.
    Mam problem z tym piecykiem na wyswietlaczu nic sie kompletnie nie pokazuje myslałem ze moze to baterie wiec wymieniłem i to samo jest.Rozebrałem piecyk i zauwazyłem ze po odłaczeniu przewodów czujnika spalin wyswietlacz działa ale swieci sie bład f28 i czasem f36. gaz został podłaczony i odpowietrzony woda tez jest dobrze podłączona. elektonika wyglada na sprawna -cele nie przepalone .chciałbym nadmienic ze przed remontem działał a teraz pupa pomóżcie.
    Bobbo
    Level 22