Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gaz w seicento 1,1 pare pytań

arczi_91 05 Cze 2012 20:29 1425 9
  • #1 05 Cze 2012 20:29
    arczi_91
    Poziom 13  

    Witam tak jak w temacie kupiłem takie oto seicento i kończy mi sie homologacja w lutym przyszłego roku, i co dalej trzeba robic czy da się przedłużyc homologacje czy coś. Druga sprawa jak jade na gazie to czasami mi sie tak robi jakby mu brakowało gazu tak poprostu auto dusi sie daję pedał gazu do konca a on bez reakcji wtedy przełączam na benzyne przejade 100-200m znów na gaz i jest ok.

    Dzięki za pomoc góry

    0 9
  • #2 05 Cze 2012 22:14
    dino777
    Poziom 25  

    homologację masz na butlę i albo przedłużyć albo wymienić na nową i dalej latać, a to przyduszanie może być związane z reduktorem, przydała by sie regeneracja

    0
  • #3 06 Cze 2012 07:35
    arczi_91
    Poziom 13  

    a to przedłużenie homologacji robi sie w warsztacie autogaz ?? i ile takie coś kosztuje ??a można np jakąś używaną butle ale jeszcze ważną zamątować ??

    0
  • #4 06 Cze 2012 07:38
    dino777
    Poziom 25  

    są firmy które homologują, koszt zbliżony do nowej, możesz też zamontować inną butle z ważną homologacją

    0
  • #5 06 Cze 2012 16:27
    arczi_91
    Poziom 13  

    ok dzieki a z tym problemem co mam teraz to lepiej do jakiegoś warsztatu nic sam nie zdziałam raczej ??

    0
  • #6 12 Cze 2012 14:06
    Adampio
    Poziom 14  

    Regeneracja reduktora polega na rozebraniu, umyciu wnętrza ze smoły pogazowej i złożeniu ponownie z wymianą membran i uszczelek. Dla I gen. komplet naprawczy kosztuje ok. 20-30% ceny nowego parownika. Jesli sruby nie zardzewiały to żadna filozofia z taką regeneracją.

    0
  • #7 13 Cze 2012 11:39
    arczi_91
    Poziom 13  

    mam jeszcze jedno pytanie jaki jest koszt demontażu instalacji?? i czy mozna to samemu zrobic ??

    0
  • #8 13 Cze 2012 12:06
    Adampio
    Poziom 14  

    Ale po co demontować?
    Jak koniecznie to nie widze przeszkód poza uciążliwym wypruwaniem rurki miedzianej od butli do parownika. Sam zakładałem instalacje w UAZ-ie i nie pamietam jakichś specjalnych kłopotów poza wycinaniem otworów w podłodze (gazownicy maja do tego specjalne wiertła). Zrobienie tego samego ale w drugą stronę to (Pan?) pikuś :D

    0
  • #9 13 Cze 2012 12:13
    arczi_91
    Poziom 13  

    no tak bo butle i przewody to mysle ze nie bedzie problem ale chodzi mi tam przy silniku jak to wygląda do demontarzu zeby czegoś nie spieprzyc no i ten przełącznik co mam w aucie

    0
  • #10 13 Cze 2012 12:20
    Adampio
    Poziom 14  

    arczi_91 napisał:
    ale chodzi mi tam przy silniku jak to wygląda
    Moze ktos sie wypowie jak jest z gazem we wtrysku wielopunktowym ba Ciocia Wikipedia twierdzi ze to autko ma taki wtrysk. Jak bym musial sam to bym dorwal instrukcje montażu (bywaja w Sieci) i zrobił reverese ingeneering :D

    0