Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seicento 1.1 MPI czasem gaśnie na wolnych obrotach

06 Cze 2012 10:02 5262 3
  • Poziom 13  
    Witam
    Niedawno założyłem instalacje STAG 4 , wtryskiwacze OMVL REG FAST, reduktor Tomasetto,
    przejechane dopiero około 500km, ale czasem gaśnie i szarpie na wolnych obrotach na LPG(czesciej na ciepłym niż na zimnym)
    a był regulowany już dwa razy i według gazownika jest ok, akurat jak u niego byłem to sie nic nie działo.

    Listwa wtryskowa umieszczona z przodu pod obudowa filtra , nad kolektorem wydechowym.

    Acha silniczek krokowy przeczyściłem i nie było poprawy.
    Wymienilem, świece, przewody filtr powietrza i dalej to samo jeden dzien ok, na drugi dzień faluje na wolnych i gasnie.


    Pojazd to Seicento 1.1 MPI 2004r.

    Z góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Zwiedziłem wiele mechaników i mase pieniędzy wydałem ale niestety na darmo....miałem to samo na tych samych wtryskach... pomogło przeczyszczenie wtrysków... mechanicy kasują za to 50zł ale w pół godziny jesteś w stanie sam to zrobić. na pewien okres pomogło lecz dalej problem wrócił... kupiłem zestaw naprawczy za 80zł i w kilkadziesiąt minut to wymieniłem. Samochód śmiga jak szalony. Jest to rozwiązanie dobre ale lepszym by było wymiana całej listwy koszt to 150zł (przy listwie plastikowej i 250zł przy aluminiowej.)
  • Poziom 1  
    wymień sondę tą przed katem, nawet jak CJS nie zgłasza problemów, sprawdz ciśnienie na reduktorze , nie może być za niskie jak i za wysokie, nie może też za bardzo pływać. Jak dalej zle a wszystko już sprawdzone to wymień i tą drugą za katem. Potem laptop na siedzenie i w drogę STAG to potęga ale trzeba umieć go ustawić

    Dodano po 5 [minuty]:

    AAAAA zostawcie te listwy i wtryski w spokoju nawet te czerwone valteki wytrzymują min 50tyś( ponoć największy syf) a kosztują 100zł
  • Poziom 16  
    źle wyregulowane. Niskie obroty takie od 800-1000 obr/min jest ciężko wyregulować i gazownikom się nie chce. Mi też zawsze tak regulowali że mi gasł na wolnych obrotach ale jak wziąłem się sam to już nie gaśnie :) dodatkowo wydaje mi się że te wtryski się muszą dotrzć bo też mam te same i miałem problem je na początku ustawić ale po 2000km widzę że wreszcie się udało i chodzi miodzio :)