Witam! Ostatnio na forum założyłem taki sam temat : https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=10944636#10944636
Problem został rozwiązany tylko na chwile. Mianowicie dzieje się to samo co wcześniej:
Dzisiaj przyszedł do mnie kolega z laptopem i podpięliśmy samochód. Błedów nie wykazało. Zaciekawiły mnie jednak odczyty o przekręceniu kluczyka:
Blokada zapłony - aktywna
chwilowe zablokowanie wprowadzania kodu -nieaktywne
czujnik otwarcia drzwi -aktywny
funkcja przyuczenia pilota zablokowana -nie
informacja o uderzeniu - nieobecna
kluczyk obecny - tak
kod kluczyka otrzymany - tak
kod kluczyka zatwierdzony - nie
konfiguracja przyuczenia kluczyka - 1 kluczyk
ostatnie sterowanie zamkami - otwarte
otwarcie zaworu diesla - nieaktywne
pilot przyuczenie - wykonane
pilot przyuczenie w trakcie - nie
pilot sygnał otrzymany - nie
pilot sygnał prawidłowy - nie
położenie ostatniego sterowania zamkami - centralny zamek
poziom wyposażenia - 3
prędkość pojazdu - 0 km/h
przycisk centralnego zamka - działanie dwustronne
przyuczenie 1-ej pozycji kluczyka - tak
przyuczenie kluczyka wykonane - tak
silnik - nieaktywny
wylącznik opóźnienia oświetlenia wnętrza - aktywny
zabezpieczenie - nieaktywne
zablokowanie/odblokowanie - nieaktywne
Nie wiem czy udać się z tym z powrotem do Pana od kluczy czy szukać usterki gdzie indziej. Proszę o pomoc i pozdrawiam
Problem został rozwiązany tylko na chwile. Mianowicie dzieje się to samo co wcześniej:
donbaleron wrote:Witam! Mam Clio II rocznik 2000 z silnikiem 1.9 dTi. Problem powstał rok temu. Podczas próby odpalenia samochodu zaczęła migać kontrolka od immo i samochód nie chciał odpalić. Po kilku próbach udało się jednak odpalić silnik. Odkryłem, że wystarczy mocniej przycisnąć kluczyk przy odpalaniu i wszystko jest ok. I tak jeździłem aż do dzisiaj. Okazało się, że immobiliser już nie reaguje na ściśnięcie pilota. Profilaktycznie wymieniłem baterię w pilocie i przeczyściłem styki jednak bezskutecznie. Dodam, że centralny zamek działa z pilota. Proszę o pomoc co z tym mogę zrobić. Czy jest możliwa naprawa kluczyka we własnym zakresie ( o ile to wina kluczyka). Niestety nie posiadam zapasowego kluczyka. Widziałem na forum różne posty tego rodzaju, lecz nie można bylo z nich wyciągnąć żadnych wniosków. Cena dorobienia nowego kluczyka jest dość duża i szkoda mi wydawać tyle pieniędzy.
Dzisiaj przyszedł do mnie kolega z laptopem i podpięliśmy samochód. Błedów nie wykazało. Zaciekawiły mnie jednak odczyty o przekręceniu kluczyka:
Blokada zapłony - aktywna
chwilowe zablokowanie wprowadzania kodu -nieaktywne
czujnik otwarcia drzwi -aktywny
funkcja przyuczenia pilota zablokowana -nie
informacja o uderzeniu - nieobecna
kluczyk obecny - tak
kod kluczyka otrzymany - tak
kod kluczyka zatwierdzony - nie
konfiguracja przyuczenia kluczyka - 1 kluczyk
ostatnie sterowanie zamkami - otwarte
otwarcie zaworu diesla - nieaktywne
pilot przyuczenie - wykonane
pilot przyuczenie w trakcie - nie
pilot sygnał otrzymany - nie
pilot sygnał prawidłowy - nie
położenie ostatniego sterowania zamkami - centralny zamek
poziom wyposażenia - 3
prędkość pojazdu - 0 km/h
przycisk centralnego zamka - działanie dwustronne
przyuczenie 1-ej pozycji kluczyka - tak
przyuczenie kluczyka wykonane - tak
silnik - nieaktywny
wylącznik opóźnienia oświetlenia wnętrza - aktywny
zabezpieczenie - nieaktywne
zablokowanie/odblokowanie - nieaktywne
Nie wiem czy udać się z tym z powrotem do Pana od kluczy czy szukać usterki gdzie indziej. Proszę o pomoc i pozdrawiam