Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Stary układ kanałów - Cyfra, dekoder Philips PVR 7201/91

doli_nski 07 Jun 2012 02:47 4866 6
    doli_nski
    Level 2  
    Witam Panowie.

Mam taki problem - jestem kompletnym laikiem, jeśli chodzi o sprawy satelitarne. Niedawno nabyłem swój pierwszy zestaw do odtwarzania telewizji satelitarnej.

Wydaje mi się, że kupując w tym momencie Cyfrę powinienem mieć ustawiony nowy układ kanałów tej platformy. Nic bardziej mylnego - mam stary układ i ni cholerę nie mogę tego zmienić.

Myślałem, że to może jakiś stary soft, czy coś w tym rodzaju. Kiedy jednak próbuję zaktualizować oprogramowanie wyskakuje mi informacja o tym, że nie ma w tej chwili żadnej dostępnej aktualizacji. Przez to nie mam dostępu do kanałów hd takich jak Planete, Ale Kino, Domo, Kuchnia.Tv i tak dalej.

Kiedy próbuję wyszukać ręcznie programy to po krótkiej chwili wyskakuje mi komunikat o tym, że nie udało się wyszukać żadnych programów.

Canal + i HBO odbieram normalnie w HD. Wyjątkiem jest Canal + Film, ale gdzieś czytałem, że to może być wina ustawienia anteny. Czy to prawda? Podobny problem mam z kanałem Movies 24, wyskakuje mi błąd o tym, że brak jest sygnału i mam sprawdzić antenę.

Siła sygnału oscyluje wokół 4,2 - 4,3, więc chyba nie jest tak źle.

Teraz co mam zrobić by móc mieć nową listę kanałów i odtwarzać te kanały, które niestety mi nie 'chodzą'?

Proszę o wyrozumiałość, gdyż jak już wspomniałem - jestem kompletnie zielony w tych sprawach i tak naprawdę nie mam się do kogo zwrócić o poradę. Z góry dzięki!
    User removed account
    User removed account  
    KIEROWCA_VW
    Level 35