Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

router tp-link mr3220+ huawei e3131

08 Cze 2012 19:09 12753 13
  • Poziom 11  
    Witam!
    Dzisiaj zakupiłem modem tak jak w opisie i z tego wzgledu, że drugi komputer musi się łączyć przez wifi. Modem działa jak należy, mam podpięte dodatkowa antene. Jedyny problem jest z routerem, a dokładniej z konfiguracją. Jeśli o to chodzi jestem w tym zielony. Z tego co wiem to ten modem nie jest kompatybilny z tym routerem, dla tego chce wgrac nowe firmware, niestety wpisując w przeglądarce (IE 9) nie chce się połączyć z tym linkiem "192.168.1.1". Router mam cały czas podłączony kablem lan, wszystkie kontrolik palą się tak jak trzeba czyli wszystko powinno byc ok. Kiedy podłączam modem to routera to kontrolka z napisem 3g pali sie czyli wychodzi na to, że wykrywa modem. Nie wiem co robbie nie tak. Czy jest jakiś inny sposób na wgranie firmware oprócz pomocy przeglądarką?
    Pozdrawiam!
  • Poziom 35  
    A spróbuj pod Google Chrome lub Firefox.
  • Poziom 11  
    Przez gogle chrome równiez próbowałem i to samo ;/.
  • Poziom 35  
    A jesteś pewny, że adres IP routera nigdy nie był wcześniej zmieniany?
    Jeżeli po podłączeniu masz internet to załącz wynik polecenia ipconfig oraz arp -a.
  • Poziom 11  
    Router kupiłem dzisiaj nowy z komputronika, modem działa normalnie, ale podłaczony brzpośrednio pod usb zaś kiedy podłacze go do routera to niby wykrywa go router ale modem nie może się połączyć z internetem. Dodam, ze działa w sieci play w którym modem także kupiłem. Zapomniałem dodac, że weryfikacja kodu pin jest wyłączona więc nie wiem o co chodzi.
  • Poziom 35  
    Tak czy inaczej trzeba go skonfigurować w routerze.
    Podaj to o co prosiłem wcześniej.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8