Witam,
zakupiłem nową drukarkę Brother DCP 7065 DN na tonery TN2220.
Do drukarki zakupiłem od razu toner TB Print TN420XN będący podobno zamiennikiem do tej drukarki.
Oryginalny toner szybko się skończył (startowy) i niestety musiałem zamknąć biuro tego dnia, gdyż zamiennik nie chciał współpracować.
Wyświetlał komunikat mało tonera, drukował co prawda jedną kartkę (tylko) i po chwili po wydrukowaniu wyskakiwał komunikat "Zacięcie papieru - otwórz przednią pokrywę i wyjmij zespół bęna" czy coś w tym stylu.
Po wyjęciu bębna oczywiście żadnego papieru nie ma zaciętego, wkładam toner z bębnem i znowu jedna kartka i woła zacięcie papieru.
Pojechałem wymienić toner (dzwoniłem do TB Print nawet na infolinię, nic nie wiedzą co może być) i od razu wziąłem również oryginał z Brothera
gdyż bałem się że sytuacja się powtórzy i nie będę mógł pracować na chleb
I oczywiście dobrze zrobiłem, gdyż wymieniony toner zachowywał się identycznie jak poprzedni, natomiast oryginał zaskoczył od razu, komunikat z niskim stanem tonera zniknął i nie ma żadnych komunikatów z zacięciem papieru.
Koledzy proszę pomóżcie, gdyż nie stać mnie na kupno dwóch tonerów Brothera po 300 zł sztuka w miesiącu.
Co robię źle? Może coś jeszcze jest potrzeba zrobić, jakąś czynność by działały zamienniki w tej drukarce, jakieś zabezpieczenie?
Może coś trzeba dokupić jeszcze?
W sklepie mi mówili, że dziwne bo ta drukarka ponoć nie ma nawet jakiegoś licznika czy czegoś tam.
Poradzili, że jeśli tak się dzieje z tonerami TB Print, to może trzeba spróbować zamiennika z innej firmy, bo one się minimalnie zawsze różnią budową od oryginału i może coś nie pasować, no ale skoro firma je produkuje to chyba były one sprawdzane pod kontem kompatybilności z drukarką !?
Podejrzewam, że to nie wina zamiennika, w drukarce HP kiedyś bardzo dobrze tonery z tej firmy działały i nic nie trzeba było robić. Myślę że zamiennik innego producenta będzie zachowywał się identycznie, aczkolwiek nie sprawdzałem.
Ratunku,
Pozdrawiam,
Pawrad28
zakupiłem nową drukarkę Brother DCP 7065 DN na tonery TN2220.
Do drukarki zakupiłem od razu toner TB Print TN420XN będący podobno zamiennikiem do tej drukarki.
Oryginalny toner szybko się skończył (startowy) i niestety musiałem zamknąć biuro tego dnia, gdyż zamiennik nie chciał współpracować.
Wyświetlał komunikat mało tonera, drukował co prawda jedną kartkę (tylko) i po chwili po wydrukowaniu wyskakiwał komunikat "Zacięcie papieru - otwórz przednią pokrywę i wyjmij zespół bęna" czy coś w tym stylu.
Po wyjęciu bębna oczywiście żadnego papieru nie ma zaciętego, wkładam toner z bębnem i znowu jedna kartka i woła zacięcie papieru.
Pojechałem wymienić toner (dzwoniłem do TB Print nawet na infolinię, nic nie wiedzą co może być) i od razu wziąłem również oryginał z Brothera


I oczywiście dobrze zrobiłem, gdyż wymieniony toner zachowywał się identycznie jak poprzedni, natomiast oryginał zaskoczył od razu, komunikat z niskim stanem tonera zniknął i nie ma żadnych komunikatów z zacięciem papieru.
Koledzy proszę pomóżcie, gdyż nie stać mnie na kupno dwóch tonerów Brothera po 300 zł sztuka w miesiącu.
Co robię źle? Może coś jeszcze jest potrzeba zrobić, jakąś czynność by działały zamienniki w tej drukarce, jakieś zabezpieczenie?
Może coś trzeba dokupić jeszcze?
W sklepie mi mówili, że dziwne bo ta drukarka ponoć nie ma nawet jakiegoś licznika czy czegoś tam.

Poradzili, że jeśli tak się dzieje z tonerami TB Print, to może trzeba spróbować zamiennika z innej firmy, bo one się minimalnie zawsze różnią budową od oryginału i może coś nie pasować, no ale skoro firma je produkuje to chyba były one sprawdzane pod kontem kompatybilności z drukarką !?
Podejrzewam, że to nie wina zamiennika, w drukarce HP kiedyś bardzo dobrze tonery z tej firmy działały i nic nie trzeba było robić. Myślę że zamiennik innego producenta będzie zachowywał się identycznie, aczkolwiek nie sprawdzałem.
Ratunku,
Pozdrawiam,
Pawrad28