Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
IT SerwisIT Serwis
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung smart hub UE40ES6100 - nie ma internetu

09 Cze 2012 20:22 75938 60
  • Poziom 1  
    Kupiłam TV. Mam internet bezprzewodowy przez router. mam problem z połączeniem. Widzi sieć, ale pojawia sie błąd, że nie może się połączyć?

    co mam robić
  • IT SerwisIT Serwis
  • Poziom 2  
    mam podobny problemy, tyle że mój samsung nie widzi wogóle żadnej sieci. w bloku jest przynajmniej 5-6 sieci, mój router stoi przez ścianę z telewizorem i nic.. telewizor jest nowy, dziś kupiony,
  • IT SerwisIT Serwis
  • Poziom 12  
    Miałem podobny problem. Połączenie kablem radykalnie go rozwiązuje.
  • Poziom 1  
    Kupiłem ten TV i nie obyło się bez problemu.
    TV łączy się przez WIFI z routerem TP-Link TD-W8951ND niestety nie ma połączenia dalszego czyli z internetem. Na ekranie TV pojawia się komunikat "sprawdź ustawienia serwera DNS w ustawieniach protokołu IP lub skontaktuj się z usługodawcą internetowym". Internet w komputerze vie router działa bez problemu). Jak to wszystko poustawiać żeby korzystać z SMART TV? Opcja podłączenia TV z routerem kablem odpada.
  • Poziom 1  
    Mam identyczny problem ;/ Kupiłem nowy telewizor, nie działa internet... Przenosiłem telewizor do pokoju, gdzie znajduje się router, działa przez kabel, lecz do mojego pokoju jest jakieś 10 m i nie mam możliwości podłączenia pod kabel ;/
  • Poziom 10  
    Mam podobny problem. Telewizor posiadam już ok 6-7 miesięcy. na początku było wszystko ok - tak ok 2-3 miesięcy. Internet bezprzewodowy śmigał jak należy ( łącze 2 MB - 2 komputery + telewizor). Pewnego dnia nagle wyskoczył błąd i skończył się internet bezprzewodowy. Dzwoniłem do serwisu, to w zależności od konsultanta, z którym rozmawiałem to każdy miał swoją wizję co temu telewizorowi dolega. Jeden stwierdził że mam za słaby router i łącze i do tego pewnie źle hasło do sieci wpisuje :). Drugi że to wina oprogramowania, trzeci natomiast stwierdził, że telewizor trzeba im odesłać do naprawy. Winę routera i źle wpisywanego hasła odrzuciłem na samym początku (2 komputery działają bezproblemowo). Udało mi się zaktualizować oprogramowanie za pomocą internetu z kabla, niestety ten sposób też nie przyniósł efektu, w postaci działającej sieci wi-fi. Z trzeciego sposobu nie korzystałem z racji tego, iż nie chciałem zostać bez telewizora. Dałem sobie spokój z tym, aż do dzisiaj. Telewizor stał ok 2 godzin całkowicie odłączony od zasilania, po włączeniu telewizora, włączyłem przycisk SmartTV i ku mojemu zdziwieniu internet zaczął śmigać - co się później okazało 2 minuty :) wrócił stary problem - sprawdź ustawienie sieci - co bym nie robił, czego nie zmieniał nic nie pomagało. Ponownie odłączyłem telewizor od prądu na ok. 3 minuty, włączyłem i internet znowu zaczął działać. Zdążyłem zaktualizować oprogramowanie ( ok 7 min. ) i po restarcie telewizora internet znowu działał przez ok 4-5 min. Później historia się powtarza i internetu brak. Chcąc skonfigurować sieć ręcznie okazuje się że telewizor nie widzi żadnej sieci. Po restarcie telewizora (odłączenie od zasilania) telewizor widzi 4-5 sieci i internet przez chwilę działa. Już sam nie wiem co o tym myśleć. Niby można korzystać z internetu kablowo, ale nie po to człowiek kupuje telewizor z kartą bezprzewodową, żeby ciągnąć neta przez kabel.

    Czy któryś z użytkowników umieszczających posty powyżej uporał się z problemem działającego inaczej internetowego za pomocą karty bezprzewodowej ?
  • Poziom 10  
    Próbowales wylaczyc zabepieczenie sieci Wi-Fi?
    Tak żeby nic nie blokowało dostpu do sieci ze strony routera?
    Ja zacząlbym od tego.
    Jesli dziala na kablu znaczy ze net powinien dzialac i problem jest z Wi-fi, moze kodowanie, moze adres mac, moze oprogramowanie.
    Jeszcze jak mozesz (masz jak) sprobuj przetestowac inny router.

    Ja mialem kiedys cos podobnego i wina byla routera.
  • Poziom 9  
    Z tego co ja się dowiedziałem a mam identyczny problem, wina leży po stronie samsung. Ale już dziś w godzinach popołudniowych ma się to niby zacząć poprawiać:)
  • Poziom 10  
    Ja mam podobnie w UE55 6500. Tyle, ze problem polega na tym, ze czasami rozlacza mnie od sieci - musze potem odpalac kreator i znow wpisywac haslo. Problem sporadyczny - przez 3 miechy moze z 10 razy się pojawil, a Smart Hub jest ze tak powiem katowany :)
  • Poziom 1  
    witam ja tez mam problem od kilku dni ze smart tv bo niemoge podlaczyc internetu wogole ani przez wifi ani przez kabel. Ten telewizor nie widzi zadnej sieci wifi w poblizu a przeciez wszyscy moi sasiedzi maja internet w domu wiec powinien ktoras z sieci znalesc a on nie widzi zadnej. Przez kabel podlaczalem i telewizor sie laczy z internetem ale jak chce wlaczyc jakas aplikacje to wyskakuje mi okienko ze brak polaczenia z siecia... no wiec ustawiam siec raz jeszcze i lacze siie z internetem ale odrazu potym jak chce wejsc w jakas aplikacje to znowu to samo okienko wyskakuje... sam juz tego nie rozumiem bo aktualizowalem tv i resetowalem tez do fabrycznych i nic nie pomaga a wiem ze moj router jest ok bo laptop dziala dobrze i szybko... Prosze o pomoc

    Dodano po 2 [minuty]:

    a mam ten telewizor juz jakies pol roku i wszystko bylo ok i ostatnio jakos wszystko przestalo dzialac....... wie ktos co sie dzieje i jak to naprawic?????
  • Poziom 12  
    tu nie ma nic do naprawy, tylko trzeba zapewnić dobry sygnał wifi i prawidłowo ustawić sieć. Od września 2012 mam ue46es6100 :D i jeżeli były problemy to tylko z mojej winy lub routera (też miałem tplinka - wystaczał do notka, ale za słaby do stabilnej transmisji video full HD.
    Teraz mam Sapido GR-1733 :D i wszystko śmiga, chociaż sporadycznie (b.rzadko) zdarzają się zacięcia, ale tv nie gubi połączenia. Przypuszczam, że przy dużej liczbie zainstalowanych widget'ów system w tv może się wieszać, więc lepiej odinstalować tylko te używane - polecam np tuba.tv.
    A dla poprawnej konfig. sieci proponuję poszukać w tematach na tym forum (konfig. tak jak zwykłej sieci domowej i zależy od typu routera i providera netu. Jeśli dalej będą problemy, postaram się pomóc, choć nie jestem najmocniejszy w sieciach, ale to naprawdę nie jest takie trudne. :D . Pozdrawiam.
  • Poziom 2  
    Witam
    Mam również ten model i od samego początku czasem zrywało połączenie lub nie chciał sie połączyc zwłaszcza wieczorami ale problem rozwiązałem szybko.
    Mianowicie sprawdziłem programem inSSIDer ilość sieci wifi w okolicy i okazało się że jest ich bardzo dużo w dodatku wiele pracowało na tych samych kanałach. Wystarczyło chwile pobawić sie w ustawieniach routera i problem zniknął. Spróbuj może u ciebie też zaskoczy
  • Poziom 12  
    mr.ludzik napisał:
    Przypuszczam, że przy dużej liczbie zainstalowanych widget'ów system w tv może się wieszać, więc lepiej odinstalować tylko te używane - polecam np tuba.tv. Pozdrawiam.

    Oczywiście z pośpiechu błąd. Powinno być "więc lepiej odinstalować większość, zostawiając tylko te używane - polecam np tuba.tv."
    Ponadto cenna uwaga kol. Koval'a - trzeba sprawdzić jakimś snifferem czy jakaś sieć nie nakłada się na naszą i jeśli trzeba to w routerze odpowiednio zmienić ustawienia kanałów. Pozdrawiam.
  • Poziom 11  
    Cześć,
    Wczoraj u mnie wystąpił problem, może nie do końca z połączeniem internetowym ale raczej z dostępem do aplikacji smart i to na wszystkich urządzeniach:
    PS64E8000GS
    UE32ES6340S
    HT-E5550
    dodatkowo na plaźmie zniknęła mi część aplikacji.
    Wszystkie sprzęty podłączone są do sieci kablem więc to nie WiFi.
    Mogło to w niektórych przypadkach wyglądać na problemy z siecią.
    Dzisiaj zadzwoniłem do samsunga i facet w helpdesku potwierdził moje podejrzenia, że to problem z serwerami samsunga.
    Mają usunąć problem do 16-02-2013 więc do tego czasu "nie regulujcie odbiorników" :)
  • Poziom 12  
    Cenna informacja, rzeczywiście u mnie też coś się "dzieje" :cry:
  • Poziom 14  
    Również mam problem z internetem w TV kupionym 3 dni temu. Z siecią WiFi połączyło bez problemu (z hasłem), pisze, że jest dostęp do internetu, ale Smart Hub nie działa, aktualizuje się w nieskończoność, albo wyskakuje błąd z siecią. Faktycznie, musi być problem z serwerami Samsunga.
  • Poziom 1  
    Potwierdzam umnie to samo było lecz od wczoraj jest stabilnie a już myslalem ze bede na gwarancje oddawał telewizor a mam do piro 4 miechy
  • Poziom 11  
    Gdyby komuś nie działało po 16-02-2013 to proponuję potwierdzić czy problem już został usunięty:
    Infolinia dla Klientów:
    tel.: 0 801-172-678 lub 0 801 1Samsung*
    Infolinia dedykowana dla programu Ekspres Serwis (wybrane modele lodówek SBS i TV3D) i Navibot:
    tel.: 0 801 801 899*
    Godziny pracy Infolinii:
    Poniedziałek - Piątek, w godzinach 8:00-19:00
    Sobota, w godzinach 8:00-16:00
  • Poziom 8  
    Witam,
    Jestem również posiadaczem es6100 i od soboty tj.12.01.2013r przestały działać wszystkie aplikacje TV smart (oprócz VoDonet--nie wiem dlaczego).
    Internet podłączony kablem,także nie ma mowy o zrywaniu poł.przez wi-fi.
    Mam nadzieję,że naprawią to tak jak piszecie (do 16.01).
    Dzięki Wam dowiedziałem się ,że to problem po stronie Samsunga,bo dotychczas zachodziłem w głowę co jest,ustawiając w kółko połączenie neta.Tak pewnie będzie,bo wciskając "search"na pilocie,szukając czegoś,połączy z przeglądarką i można śmigać po necie.
    Jutro również zadzwonię na serwis,jak powiedzą coś nowego to dam znać.
    Pozdrawiam.
    ---
    Witam.
    Dzwoniłem dzisiaj na infolinię,pracownik doradził,aby ściągnąć nową wersję oprogramowania ze strony samsunga tj.wersja 01031 i przez USB wgrać w TV.
    Tak zrobiłem i o dziwo POMOGŁO.
    SMART jak na razie działa,wszystkie aplikacje otwiera bez problemu.
    (pamiętajcie aby pobrany plik wypakować jeszcze na przenośnym dysku)
    Dodał również,że od jutra tj.16.01 ruszają nowe szybsze serwery SMART TV i problem powinien być rozwiązany.
    Więc czekać do jutra albo wgrać wersję 01031.Powodzenia.
    Pozdrawiam.

    Moderowany przez _PREDATOR_:

    Nie pisz posta pod postem/ spacje!

  • Poziom 12  
    sebas222222 napisał:
    Dzwoniłem dzisiaj na infolinię,pracownik doradził,aby ściągnąć nową wersję oprogramowania
    Dzięki za info, dziś zrobiłem tą aktualizację.
    sebas222222 napisał:
    i przez USB wgrać w TV
    Ja skorzystałem ze sposobu dostępnego w menu tv - "on line" i zadziałało bezproblemowo (czas całej operacji łącznie ze ściąganiem ok. 2 min.) :D
  • Poziom 11  
    Wygląda, że problem już został usunięty.
    Zaczęło poprawnie działać nawet bez aktualizacji softu, a po aktualizacji działa chyba nawet szybciej.
    PS64E8000GS - aktualizacja z usb bo online nie była dostępna
    UE32ES6340S - aktualizacja online
    HT-E5550 - miałem najnowszą wersję tzn z grudnia 2012

    Dodatkowo na PS64E8000GS nie wyświetliły mi się wszystkie aplikacje więc musiałem zresetować soft w smarcie (smart->tools->reset). Po tym zabiegu wszystkie aplikacje zostały przywrócone.
  • Poziom 10  
    Witam, u mnie podobnie ue40es7000. Wifi i kabel działały od początku bez problemu.
    najpierw wysiadło wifi, a kilka dni później kabel. Kiedy włączam hub mówi, że nie ma połączenia z siecią i każe ją sprawdzić. Jak szukam wifi, to już nie widzi żadnej sieci, nie tylko mojej (przy pierwszym ustaleniu widział też sieci sąsiadów). A jak podłączam kabel, to widzi, że jest podłączony, ale i tak na hub podaje, że nie ma połączenia z siecią...
  • Poziom 10  
    2004.1 juz mam zainstalowane, właśnie za pomocą usb.
    Czy rzeczywiście prędkość intenetu może miec wpływ na dziąłanie WIFI i kabla w tv? Mam nadzieję...
    Czy mimo wszystko nie powinien znajdować sieci wszelakich podczas wyszukiwania przez wifi na tv?
    Tak się składa, że w ostatnich dwóch dniach podniosłem prędkość z 2 do 8 Mb. sprawdzę tą teorię dziś wieczorem i odpiszę...
  • Poziom 11  
    @Gordon80
    hej, zrywanie połączenia to raczej nie jest wina przepływności, raczej obstawiał bym, że może Twój dostawca internetu coś zmieniał albo Samsung coś może jeszcze robi na serwerach.
    Ja tak miałem na wszystkich 3ch urządzeniach Samsunga ze smartem. Ale teraz chodzi wszystko ok.
    prędkość możesz sprawdzić a komputera:
    www.speedtest.net
    a ew zrywanie możesz puścić na dłuższy czas ping lub mtr lub winmtr ściągnąć. Co prawda możesz sprawdzić jakiś dowolny serwer np o2.pl
    cmd
    ping -t o2.pl (pod windą chyba musi być parametr -t)
    samsungowych adresów nie znam.
    Jeżeli będzie gubił jakąś dużą liczbę pakietów lub ping będzie b. długi to będziesz wiedział, że to Twój dostawca szwankuje.
    Ew jeżeli wszystko chodzi ok to może spróbuj jeszcze zresetować soft w smarcie (smart->tools->reset). Mi to przywróciło niewidoczne ikonki na plaźmie.
  • Poziom 10  
    robertd01
    Dziękuję za zainteresowanie.
    Hej,
    Wczoraj po przeczytaniu trzech tematów po powrocie do domu zrobiłem tak: Podszedłem do tv wyjąłem wtyczkę (prąd) z gniazdka, włożyłem wtyczkę do gniazdka, właczyłem tv i po dwukrotnym wyszukiwaniu internetu przez wifi tv połączył się z internetem. Dodatkowo zaktualizował się hub i wszystko jest... Sprawdzilem...
    Zakładam, że odłączenie tv od prądu mogło (choć ciężko w to uwierzyć) pomóc, albo nie. Czyli samsung naprawił usterkę o której można w sieci wyczytać.

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2313193.html
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2461012.html
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2301796.html
  • Poziom 12  
    Gordon80 napisał:
    Czyli samsung naprawił usterkę o której można w sieci wyczytać.

    Dokładnie tak, ale o tym już wcześniej było.
  • Poziom 11  
    Dla tych którzy mają tv lub inne urządzenie podłączone do sieci przez wifi.
    Pewnie już u większości jest po problemie, ale ...
    Ponieważ kolega miał taki problem to na wszelki wypadek napiszę.
    Okazało się, że u niego w pomieszczeniu w większości miejsc jest dobry sygnał, a w miejscu gdzie wisi TV na ścianie ledwo co drgnie. Prawdopodobnie w większości przypadków przy ścianie sygnał będzie gorszy.
    Warto sprawdzić poziom sygnału danej sieci wifi za pomocą np tel z androidem i programu wifi analyzer (free) w miejscu gdzie jest spodziewana antena w TV lub innym urządzeniu. Chwilkę trzeba w danym miejscu przytrzymać tel żeby dobrze sprawdzić. Weryfikacja połączenia i poziomu sygnału w innym miejscu np za pomocą notebooka może być bardzo myląca.
    Dodam, że kolega w AP WiFi zmienił antenę na większą tzn z większym zyskiem i faktycznie poziom sygnału się poprawił w całym pomieszczeniu (był jeszcze lepszy) a w miejscu gdzie wisi TV nic się nie zmieniło. Być może ściana (np ze zbrojeniem) tłumi sygnał lub rozkład pola w pomieszczeniu jest taki, że w danym miejscu sygnał jest b. słaby. W takim przypadku najprościej można spróbować przenieść AP w inne miejsca i sprawdzić poziom sygnału.
    Może komuś to zaoszczędzi trochę czasu i nerwów.
  • Poziom 12  
    Doskonała uwaga kol. robertd01. Trzeba pamiętać, że rozkład pola e-m jest kształtowany każdym elementem mającym wpływ na składowe (elektr. i magnet.) szczególnie przy dużych wymiarach, a dla wifi rozmiaty centymetrowe są już duże :| .
    Jeśli zależy nam na dobrej transmisji z routera, to przestrzeń do tv powinna być możliwie wolna od przeszkód, a i najbliższe otoczenie tv ma być wolne od elementów zakłócających pole e-m. Warto zlokalizować np phonem miejsce anteny wifi naszego tv i w promieniu kilkunastu cm niczego metalowego tam nie umieszczać, no i oczywiście sprawdzić czy inne sieci nie pracują z dużymi sygnałami na kanałach zbliżonych do naszej.