Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ford transit słabo pali i nie ma mocy po wymianie pompy.

halus1995 10 Jun 2012 10:42 5620 6
Bosch
    halus1995
    Level 8  
    Dzień dobry mam pytanie otóż mój trasit nie gasł i w zaworku, który jest odpowiedzialny za gaszenie były opiłki więc mój mechanik powiedział że to pompa . Wymieniałem pompę i samochód po wymianie odpalił od razu, ale miał wyższe obroty i nie miał siły. Nie znam się na pompach więc zaprowadziłem go do tz. "pompiarza" i ustawił mi pompe samochód pięknie palił , wolne obroty wszystko pięknie. Pewnego razu jak jechałem samochód nagle zasłabł i było wszędzie białego (niebieskiego) dymu jakbym go zadławił i nie chciał zapalić, ale popryskałem plakiem do kolektora ssącego i zapalił ale od tamtej pory samochód jak zaskoczy to jeździ jak nie to właśnie jedzie i stanie . Teraz coraz częściej nie mogę go z rana zapalić chechłamchechłam i dopiero jak dam gaz do końca i tak naciskam to załapie,ale po takim odpaleniu szarpie silnikiem przez chwile dopóki nie dodam gazu . Co może być przyczyną że samochód tak pali mam Forda transita 2,5D 1995r ??
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • Bosch
    wojciechjanusz
    Level 27  
    Rozumiem, ze masz zwykłego wolnossącego na pompie Boscha.