Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Projektor Sahara nie odczytuje sygnały z euro (Scart)

Pysio0 11 Cze 2012 12:38 1245 4
  • #1 11 Cze 2012 12:38
    Pysio0
    Poziom 2  

Witam, na początku zaznaczę, że jestem kompletnym amatorem więc jeśli ktoś będzie znał rozwiązanie problemu, uprzejmie proszę o możliwie proste wytłumaczenie mi go.

Projektor Sahara AV-3618 z takimi wejściami:

Projektor Sahara nie odczytuje sygnały z euro (Scart)

Chcę podłączyć pod to dekoder z Cyfry +, który ma tylko 2 wyjścia SCART (mam nadzieję, że dobrze napisałem). Pod jednym napisane jest AUX pod drugim TV.

Za pomocą przewodu scart - 3x chinche podłączyłem do projektora, włączyłem urządzenie i niestety przysłowiowa pupa. Projektor nie odczytuje sygnału. Przewód jest nówka sztuka, dekoder także działa na 100%.
    Wejście w projektorze też jest sprawne ponieważ dla próby podłączyłem play station 3 pod projektor i działa (z tym, że jest inne wejście do "playki")

Podejrzewam, że problem polega na wyjściu scart. Czy kto zna sposób jak rozwiązać ten problem? Dodam, że istnieje możliwość podłączenia dekodera przez komputer, ale zapewne musiałbym dokupić dodatkową kartę.

Proszę o podpowiedź, jak rozwiązać problem niekompatybilności dekodera i projektora.

Pozdrawiam, Dawid.

0 4
  • Sklep HeluKabel
  • #2 11 Cze 2012 14:22
    matzg
    Poziom 35  

Witam, zła kierunkowość przewodu scart - 3x chinche.
    Kable chincz powinny wychodzić z euro scart:
    1-wyjście audio prawy
    3-wyjście audio lewy
    4-masa audio
    19-wyjście sygnału video
    17-masa video

0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 11 Cze 2012 14:33
    Pysio0
    Poziom 2