Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Agregat prądotwórczy trójfazowy ELBE 24 kW Brak wzbudzenia

inzmamon 11 Cze 2012 18:07 4578 2
  • #1 11 Cze 2012 18:07
    inzmamon
    Poziom 8  

Witam,

Tak jak w temacie mam problem z agregatem prądotwórczym marki ELBE.
    Ponieważ w kwestii elektrotechniki jestem raczej amatorem zwracam się do was koledzy z prośbą o poradę.

Agregat zasilany silnikiem wysokoprężnym Deutz
    Prądnica trójfazowa bezszczotkowa samowzbudna Marelli Motori M8B 200
    ok. 24 kW mocy el.

Prądnica się nie wzbudza, po przyłożeniu napięcia wzbudzenia z źródła zew. wszystko ok.
    Być może ktoś miał podobny problem
    Moje pierwsze podejrzenie padło na diody lub regulator napięcia
    Załączam materiały które posiadam schematy specyfikację (j. ang.)

Agregat prądotwórczy trójfazowy ELBE 24 kW Brak wzbudzenia Agregat prądotwórczy trójfazowy ELBE 24 kW Brak wzbudzenia Agregat prądotwórczy trójfazowy ELBE 24 kW Brak wzbudzenia Agregat prądotwórczy trójfazowy ELBE 24 kW Brak wzbudzenia Agregat prądotwórczy trójfazowy ELBE 24 kW Brak wzbudzenia Agregat prądotwórczy trójfazowy ELBE 24 kW Brak wzbudzenia Agregat prądotwórczy trójfazowy ELBE 24 kW Brak wzbudzenia Agregat prądotwórczy trójfazowy ELBE 24 kW Brak wzbudzenia

Czy w jakiś w miarę prosty sposób można sprawdzić czy owy regulator napięcia funkcjonuje poprawnie?

0 2
  • #2 11 Cze 2012 20:20
    kkknc
    Poziom 42