Jestem posiadaczem HTC Desire zakupionego 17.04.2010r. w Play za jedyne 1399zł
Po około roku użytkowania zauważyłem, że jest problem z klawiszem cofania (strzałka), wtedy też telefon oddałem w ramach gwarancji. Po kilku dniach trafił naprawiony, i tej naprawy można powiedzieć byłem zadowolony.
Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że coś jest nie tak.
Po około 2 miesiącach zaczął mi dawać w kość zasięg, a raczej dopiero wtedy postanowiłem to pierwszy raz zgłosić. Zaczęło go przerywać co chwilę, a jeśli już był, to nie dało się normalnie dzwonić bo po kilkunastu sekundach rozmowy w słuchawce była tylko cisza. Uznałem wtedy, że jest to problem po stronie sieci co wielokrotnie zgłaszałem...
Kolejne zgłoszenia niestety nie przynosiły poprawy i do ostatniego z nich dostałem pismo informujące mnie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego. Skoro aż tak się postarali to znaczy że coś w tym jest. Uwierzyłem.
Przełożyłem kartę do innego aparatu (starej nokii 6310i) i zasięg ok, 4 kreski w roamingu miarę stabilny - da się dzwonić.
Aby się nie wygłupić z niezasadną reklamacją ws. aparatu telefonicznego poczekałem jeszcze 2 miesiące. Między czasie zauważyłem, że telefon lubi się czasem sam wyłączyć, przy używaniu WiFi, bluetooth, GPS, i włączonym wyświetlaczu przed dłuższą chwilę ten lubił się mocno nagrzewać.
W końcu 12.03.2012 oddałem go ponownie do serwisu.
Wymieniono wtedy płytę główną i jakieś złączki czy korektorki. Telefon podziałał znów jakieś 2 miesiące, z tą różnicą, że teraz już nie gubi sporadycznie zasięgu. Teraz sporadycznie łapie zasięg, pojawia się na kilkanaście sekund i znika.
Telefon nie upadł, nie był zalany, dbałem o niego, i zawsze nawet jak wkładałem do kieszeni to tel był w skórzanym pokrowcu.
teraz założyłem kartę plusa. zasięg raz jest, raz niema, jak mu się umyśli.
tu 2 screeny jak zasięg jest i jak go niema..
takie jest oprogramowanie:
Tak, był robiony tzw twardy reset, przez włączenie telefonu z przytrzymanym przyciszaniem, resetowałem tez normalnie z pozycji menu. Nie pomaga.
WiFi działa normalnie.
Czy można prosić o pomoc? Czy da się to jakoś naprawić? Jeśli tak to jakie są mniej więcej koszty? Czy da się to zreperować domowym sposobem? A może kłócić się z serwisem? (2 miesiące temu minęło 2 lata od zakupu więc pewnie gwarancji już niema. )

Po około roku użytkowania zauważyłem, że jest problem z klawiszem cofania (strzałka), wtedy też telefon oddałem w ramach gwarancji. Po kilku dniach trafił naprawiony, i tej naprawy można powiedzieć byłem zadowolony.

Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że coś jest nie tak.
Po około 2 miesiącach zaczął mi dawać w kość zasięg, a raczej dopiero wtedy postanowiłem to pierwszy raz zgłosić. Zaczęło go przerywać co chwilę, a jeśli już był, to nie dało się normalnie dzwonić bo po kilkunastu sekundach rozmowy w słuchawce była tylko cisza. Uznałem wtedy, że jest to problem po stronie sieci co wielokrotnie zgłaszałem...

Kolejne zgłoszenia niestety nie przynosiły poprawy i do ostatniego z nich dostałem pismo informujące mnie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego. Skoro aż tak się postarali to znaczy że coś w tym jest. Uwierzyłem.
Sz. P.
XXX
XXX
XXX
Warszawa, dnia 09-01-2012 r.
Nr zgłoszenia: 39151576
Nr telefonu: 48XXXXXXXXX
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące nieprawidłowości w działaniu usługi głosowej, które otrzymałam 5 stycznia 2011 roku za pośrednictwem serwisu Play24.
Informuję, że zweryfikowano opisaną przez Pana sytuację i wykonywane aktywności. Z analizy wynika, iż połączenia są wykonywane prawidłowo i nie stwierdzono przyczyny po stronie operatora Play. Przykładowo:
- połączenie wykonane 5 stycznia 2012 o godzinie 11:40:16 z kodem zakończenia: normalCallClearing wskazującym na prawidłowe zakończenie połączenia,
- połączenie wykonane 5 stycznia 2012 o godzinie 12:11:23 z kodem zakończenia: normalCallClearing wskazującym na prawidłowe zakończenie połączenia,
- połączenie wykonane 2 stycznia 2012 o godzinie 13:21:30 z kodem zakończenia: normalCallClearing wskazującym na prawidłowe zakończenie połączenia,
- połączenie wykonane 7 stycznia 2012 o godzinie 16:26:22 z kodem zakończenia: normalCallClearing wskazującym na prawidłowe zakończenie połączenia.
Ponadto sugeruję przełożenie karty SIM do innego aparatu i sprawdzenie czy nie jest to problem z telefonem. W związku z powyższym Pana reklamacja została uznana za niezasadną.
Dokładna analiza Pana konta wykazała, że w przypadku połączeń głosowych korzysta Pan z infrastruktury naszych partnerów roamingowych. Potwierdzam, że operator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w przypadku braku możliwości świadczenie usług telekomunikacyjnych podczas realizowania przez Abonenta połączeń w sieciach telekomunikacyjnych innych operatorów (zgodnie z § 9 pkt. 2 Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów)
Wierzę, że odniosłam się do wszystkich poruszanych przez Pana kwestii. Zapewniam, że nasza sieć stale rozwija swoją infrastrukturę wprowadzając jednocześnie nowe technologie poprawiające zasięg oraz jakość połączeń.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową.
Prosimy o ocenę jakości obsługi Państwa zgłoszenia przez konsultanta Biura Obsługi Klienta PLAY poprzez wysłanie bezpłatnego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry: 6 – doskonała, 5 – bardzo dobra, 4 – dobra, 3 – przeciętna, 2 – słaba, 9 – trudno powiedzieć.
Z poważaniem
Joanna KXXXXX
konsultant ds. obsługi klienta
Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE.
P4 SP. Z O. O., UL. TAŚMOWA 7, 02-677 WARSZAWA KRS 0000217207 NIP 951-21-20-077, REGON 015808609 KAPITAŁ ZAKŁADOWY 48 456 500,00 ZŁ.
Przełożyłem kartę do innego aparatu (starej nokii 6310i) i zasięg ok, 4 kreski w roamingu miarę stabilny - da się dzwonić.
Aby się nie wygłupić z niezasadną reklamacją ws. aparatu telefonicznego poczekałem jeszcze 2 miesiące. Między czasie zauważyłem, że telefon lubi się czasem sam wyłączyć, przy używaniu WiFi, bluetooth, GPS, i włączonym wyświetlaczu przed dłuższą chwilę ten lubił się mocno nagrzewać.
W końcu 12.03.2012 oddałem go ponownie do serwisu.

Wymieniono wtedy płytę główną i jakieś złączki czy korektorki. Telefon podziałał znów jakieś 2 miesiące, z tą różnicą, że teraz już nie gubi sporadycznie zasięgu. Teraz sporadycznie łapie zasięg, pojawia się na kilkanaście sekund i znika.
Telefon nie upadł, nie był zalany, dbałem o niego, i zawsze nawet jak wkładałem do kieszeni to tel był w skórzanym pokrowcu.
teraz założyłem kartę plusa. zasięg raz jest, raz niema, jak mu się umyśli.
tu 2 screeny jak zasięg jest i jak go niema..


takie jest oprogramowanie:

Tak, był robiony tzw twardy reset, przez włączenie telefonu z przytrzymanym przyciszaniem, resetowałem tez normalnie z pozycji menu. Nie pomaga.
WiFi działa normalnie.
Czy można prosić o pomoc? Czy da się to jakoś naprawić? Jeśli tak to jakie są mniej więcej koszty? Czy da się to zreperować domowym sposobem? A może kłócić się z serwisem? (2 miesiące temu minęło 2 lata od zakupu więc pewnie gwarancji już niema. )