Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Junkers Neckar N 19E - uszkodzony mikrowłacznik

14 Cze 2012 20:37 5632 7
  • Poziom 2  
    Witam mam taki problem, posiadam Junkers Neckar N 19E w którym zepsuł się mikrowyłącznik tzn. wyczytałem gdzieś na forum jak sprawdzić ten mikrowylacznik ze mam połączyć te 2 kabelki i powinien się piec włączyć i tak się dzieje.A jak mam wsadzony ten zepsuty to jak wodę puszczam to zaczyna działać iskrownik a palnik się nie włącza.Więc już nie wiem o co chodzi. Moje pytanie jest takie czy jest jakaś możliwość wymiany tego mikro wyłącznika(jaka by była cena tego) albo naprawy go bo szukałem zęby kupić to za bardzo nie ma gdzie. Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Specjalista - systemy grzewcze
    Mikrowłącznik i przyczyna jego uszkodzenia czyli pokrywa zespołu wodnego do wymiany. Część po wymianie wymaga regulacji. Zamów sobie serwis. Koszt z przeglądem nie powinien przekroczyć 250 zł
  • Poziom 15  
    Mikrowyłącznik w sklepie z elektroniką to około 2-3 zł.
    Prawdopodobnie coś innego sie "spsuło" w twoim podgrzewaczu.
    Opisz to bardziej po polsku.

    majermg napisał:
    ...i tak się dzieje.A jak mam wsadzony ten zepsuty to jak wodę puszczam to zaczyna działać iskrownik a palnik się nie włącza.Więc już nie wiem o co chodzi...
  • Poziom 2  
    A więc tak jak mam podłączony ten mikrowyłacznik i włączam wodę to piecyk daje iskrę ale się nie zapala a jak odłącze mikrowylącznik włącz wodę połączę 2 kabelki to piec normalnie się włączy i wszystko działa
  • Specjalista - systemy grzewcze
    valdimazur napisał:
    Mikrowyłącznik w sklepie z elektroniką to około 2-3 zł.
    Prawdopodobnie coś innego sie "spsuło" w twoim podgrzewaczu.
    Opisz to bardziej po polsku.

    majermg napisał:
    ...i tak się dzieje.A jak mam wsadzony ten zepsuty to jak wodę puszczam to zaczyna działać iskrownik a palnik się nie włącza.Więc już nie wiem o co chodzi...


    Opis jak najbardziej czytelny. Przyczynę i rozwiązanie już Ci podałem.
  • Poziom 2  
    A wiec dzwoniłem dzisiaj do serwisów i się pytałem czy by przyjechał ktoś zobaczyć to jak powiedziałem jaki to jest piecyk to powiedzieli ze się nie znają na nim a pewnie prawdę mówią bo jak go kiedyś zakładałem to źle podłączyłem wodę i nie działał to zadzwoniłem po serwis to facet nie wiedział co jest grane:)kazał mi iść po baterie i nic nie zrobił skasował 30zl :/ dopiero potem sam się kapłem ze na odwrót podpoiłem wodę:)...Ale o to nie chodzi znalazłem faceta to powiedział ze jest na L4 i nie wie kiedy będzie.To szukałem i znalazłem ten mikrowylacznik na allegro czy jak go kupie i podłącze to będzie działać czy musi być jakaś regulacja
  • Specjalista - systemy grzewcze
    majermg napisał:
    A wiec dzwonilem dzisiaj do serwisów i sie pytalem czy by przyjechal ktos zobaczyc to jak powiedzialem jaki to jest piecyk to powiedzieli ze sie nie znaja na nim a pewnie prawde mowia bo jak go kiedys zakladalem to zle podlaczylem wode i nie dzialal to zadzwonilem po serwis to facet nie wiedzial co jest grane:)kazal mi isc po baterie i nic nie zrobil skasowal 30zl :/ dopiero potem sam sie kaplem ze na odwrót podpiolem wodę:)...Ale o to nie chodzi znalazlem faceta to powiedziall ze jest na L4 i nie wie kiedy bedzie.To szukalem i znalazlem ten mikrowylacznik na allegro czy jak go kupie i podlacze to bedzie dzialac czy musi byc jakas regulacja
    Normalnie cyrk :D Skąd jesteś że takie średniowiecze?
  • Poziom 2  
    Średniowiecze mało powiedziane a jestem z Zabrza