Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zetor 5211 - zepsuty licznik

15 Cze 2012 17:56 15658 19
  • Użytkownik usunął konto  
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 2  
    siema ja to samo miałem w swoim zetorze wierz co zrób przy czujniku mtg przełóż na kable boczne a środkowy zostaw tak jak był ponieważ środkowy to masa a boczne to od czegoś innego ,ja tak zrobiłem w swoim zetorze i działa dobrze .
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    siema jak masz przy chłodnicy taki czujnik do niego jest podpięte 3 kable przełóż dwa boczne kable a środkowego nie rusz . ja tak zrobiłem w swoim zetorze po prostu skazówka latała więdną i w drugą stronę . jak jakieś pytania będziesz miał to pisz :D :D

    Moderowany przez Błażej:

    Ja mam pytanie - w jakim języku ty piszesz?!?

  • Poziom 35  
    zetor 1986 napisał:
    siema ja to samo miałem w swoim zetorze wierz co zrób przy czujniku mtg przełóż na kable boczne a środkowy zostaw tak jak był ponieważ środkowy to masa a boczne to od czegoś innego ,ja tak zrobiłem w swoim zetorze i działa dobrze .


    A co zrobi jak 2 kabelki wychodzą z tachoprądniczki a nie 3 ????

    Ogolnie złóż licznik spowrotem, napisz czy ci bije rbh, bo to że wskazówka zgłupiała to wiemy.

    Napisz czy tachoprądniczka pod alternatorem ma 2 czy 3 przewody.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 34  
    Nie roboczogodziny tylko motogodziny. Tachogenerator wytwarza dwa sygnały: napięciowy, w zależności od którego wychyla się wskazówka obrotomierza (sygnał ten jest zależny od obrotów silnika), oraz sygnał impulsowy do licznika motogodzin. Licznikiem motogodzin steruje po prostu styk, który zwiera wyjście licznika motogodzin do masy co kilka obrotów prądniczki. Kolego, nie masz zielonego pojęcia o tym co robisz, i w ogóle nie wiesz co tam masz uszkodzone. Motogodziny naliczane są po odpaleniu silnika. Im większa prędkość obrotowa wału tym szybciej. Na obrotomierzu powinno być zaznaczone przy jakiej prędkości obrotowej wału korbowego jedna motogodzina równa się godzinie zegarowej. To tylko jako ciekawostka.
  • Poziom 35  
    Grzegorz_madera napisał:
    Kolego, nie masz zielonego pojęcia o tym co robisz, i w ogóle nie wiesz co tam masz uszkodzone

    To akurat jest pewne. Reszta naprawy niepewna.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 35  
    Skoro tak to tachoprądiczka lub przewody, lub nie ten co trzeba licznik.

    Ile kabli wchodzi do licznika?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 35  
    Cytat:
    Witam, wymieniłem licznik na nowy i założyłem nową tachoprądnicę. Licznik jak nie bił motogodzin tak dalej nie bije. Czy jest tam może jakiś przekaźnik, który odpowiada za sterowanie napięciem w liczniku?


    Jak kupiłeś komplet to powinno być dobrze.
    Oczywiśćie mase na tach podpiołes na 31 . A nie na pozostałe.
  • Poziom 34  
    Cytat:
    Witam, wymieniłem licznik na nowy i założyłem nową tachoprądnicę. Licznik jak nie bił motogodzin tak dalej nie bije. Czy jest tam może jakiś przekaźnik, który odpowiada za sterowanie napięciem w liczniku?

    Tak ciężko sprawdzić czy prądniczka "daje" napięcie i czy styk impulsowy zwiera prawidłowo?
  • Poziom 13  
    Witam...
    Składam właśnie "golasa" któremu tylko złączki zostały, a kabli nie ma (miedź jest w cenie). Czy któryś z kolegów mógłby narysować jak podłączyć prądniczkę z licznikiem? tak łopatologicznie...prosto...

    Pozdrawiam, i dziękuję za pomoc.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Przepraszam, nie napisałem przy jakim ciągniku - Zetor 7211.
  • Poziom 9  
    Witam
    Jak kolego naprawiłeś ten silniczek ?
    A może gdzie kupiłeś ?
    Proszę o odpowiedz