Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugeot 406 rok 2000 poj.2.0 hdi 90km

15 Cze 2012 23:05 6306 10
  • Poziom 2  
    Mam problem z autem może ktoś mi coś doradzi ?
    Opiszę jak było: Jadąc autem zabrakło mi paliwa więc troszkę go pokręciłem ,następnie po dolaniu paliwa odpalił normalnie więc pojechałem około 2km ,no i tu zaczyna się katorga auto straciło moc,nie równo pracowało i gasło,mogłem dodać gazu do 3000obr i dalej się nie wkręcało.No to wymiana filtra wymieniłem filtr paliwa a tu nic dalej 3000obr,gaśnie i doszło granie zaworów co jakiś czas.Więc do mechanika podpięcie do kompa i wywalony czujnik ciśnienia na listwie,więc go wymieniłem.No i jaką wspaniałą miałem niespodziankę jak autko włazić zaczęło na obroty tylko że dalej mi nie równo chodzi i dalej grają zawory.Więc go na kompa i usterek zero !!No to padło jeszcze na elektrozawór na pompie!
    Poleciałem po elektrozawór do pompy i wymieniliśmy , po odpaleniu auta wielkie g....
    to dało dalej skokami do przodu ale już bez gaśnięcia silnika ,ale zawory dalej grają chociaż nie jestem pewien czy to nie wtryski tak głośno nawalają,no i doszedł nowy problem zaczęła świecić się pomarańczowa kontrolka filtru paliwa.
    Może ktoś mi pomocy udzieli bo mi już ręce opadają.
  • Poziom 35  
    To jedż do kogoś kto ma o tym trochę pojęcia bo inaczej polecisz jeszcze po wrtyski pompę komputer itp .
  • Poziom 14  
    A ta kontrolka to nie jest od obecności wody w paliwie? Ja bym jeszcze spuścił to co jest w baku i zalał jakiegoś sprawdzonego paliwa i wtedy spróbował .
  • Poziom 2  
    No i tyłek zawsze z tyłu wody w filtrze nie ma więc nie wiem kiego czorta się świeci ten filtr czy to może być zapowietrzenie???
  • Poziom 2  
    Kolego mam ten sam przypadek. Auto nie odpalało zawiozłem pompe do regeneracji padł ten zawor w pompie przeczycił ja auto odpala nie wchodzi na obroty powyzej 3 tys. Dobra jezdze jakos zaczyna nie rowno chodzic dymic cos stuka sprawdzam przelewy w ciagu 1 min 30 ml naleciało wtryski do regeneracji dzis zalozyłem nowe wtryski wszystko ok odpala ale dalej nie wchodzi na obroty bład na diagnostyce; za wysoki sygnał czujnika cisnienia w listwie paliwowej. No i nie wiem czy wymieniac, mozesz mi powiedziec jaki jest koszt tego czujnika???? A a tobie radze sprawdzic przelewy norma to 4 ml na minute na normalnych zwykłych obrotach jak jest wiecej to wiez do regenaracji. wymiana filtra paliwa i wyszczenie układu paliwowego. chociaz u mnie nie pomogło bo dalej jest ten bład, nie wiem czy wymieniac ten czujnik... prosze o pomoc.
  • Poziom 35  
    Jakie cisnienie na listwie widzi komp? Jwzeli 400 bar tylko lub nie zmienne to wymien czyjnik cisnienia.
  • Poziom 2  
    Cisnienie jest zmienne na kapie po zapaleniu na wolnych obrotach 0.9 jest 330 bar jezeli dodasz gazu do 2.9 obrotow cisnienei rosnie bodajze do 440 bar. Po regeneracji wtryskow samochod ładnie chodzi dzis odpaliłem rowno nie dymi. Ale jade zaraz na diagnostyke i zostawie auto u goscia co regenerował wtryski i pompe dzwoniłem mowi ze cos poradzi. Przypominam ze komp pokazuje na zepsuty czujnik w listwie ale mam dwa co prawda uzywany ale nie ma zmian na zadnym z nich.
  • Poziom 2  
    Dzis odbieram auto jest nie zrobione. Moze mi ktos pomoc?? Mechanik powiedział ze jest zwarcie, zasilanie tego czujnika wynosi 5V a jest 10 niby podpioł nowy czujnik bład skasował i po chwili wrocił. Nie wiem co mam robic z tym autem.... prosze jeszcze raz o pomoc
  • Poziom 20  
    Komp prawdę Ci powie. A puki co to wszystko wskazuje na uszkodzony regulator ciśnienia na pompier wc.
  • Poziom 2  
    Regulator cisnienia jest wymieniony cała pompa jest po regeneracji.