Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

proszę o pomoc w doborze głośnika

ata.music 14 Jan 2005 17:46 1098 6
  • #1
    ata.music
    Level 12  
    Witam szanownych ekspertów. Mam pytanie mam nagłosnienie (kolumny) 2 X 600w rms. Chcę jeszcze zbudować sobie odsłuch aby zwiększyć sobie komfort pracy w czasie grania. Nie chciałbym jednak na ten odsłuch wywalać jakiejś większej kasy. Jaki proponowalibyście głośnik niskotonowy na taką paczuszkę? Z góry wielkie dzięki za wszelkie rady.
  • #2
    mirro1234
    Level 23  
    Ale czy chcesz zrobić odsłuch do jakiegoś insrumentu na estradę (tzw. monitor) czy do domu zamiast tych kolosów i jakiej ma być mocy ten odsłuch.
  • #3
    ata.music
    Level 12  
    ma to być odsłuch dla mnie i żony abyśmy na scenie słyszeli co gramy i jak gramy. w zależności od rodzaju sali niekiedy kiepsko słychać co leci z przodu. moc przodów już podałem. dzięki !!!
  • #4
    gdL
    Level 27  
    Do mnie na przykład nie przemawia to co napisałeś, bo jest to kompletnie niezrozumiałe. Piszesz, że już masz głośniki 2X600W które grają na Ciebie z przodu, to co ty chcesz lepiej słyszeć ??
    Można to jeszcze odczytać tak, że w tych 2X600W brakuje niskotonowca :)

    Więc jak to jest ?
  • #5
    agaudio
    Level 21  
    W monitorku to jakiegoś powalającego basu nie trzeba to jak by tam włozyc szerokopasmowca GDS 30/30 i dołożyć coś na wysoko tylko nie piezo powinno byc dobrze.Poszukaj na forum coś takiego było nawet chyba z rysunkiem i wymiarami.
    Pozdrawiam
  • #6
    Tomekmały
    Level 17  
    Do gdl. Wydaje mi sie ze chodzi poprostu o to ze kolumny są zwrocone tyłem do nich wiec czasami nie słychac wszystkiego co grają io dlatego potrzebuja cos malego co bedzie greało dla nich ;). Agaaudio dobrze mowi basu nie musi byc duzo ale pizo ja bym zastapil czyms lepszym
  • #7
    toadi
    Level 36  
    Jak na odsluch dobrze sie sprawdza 8HWC12MA300 alpharda robilem koledze nawet nie trzeba wysokotonowych on urzywa tego do odsluchu przy graniu wesel immpre i innych takich zasila z eltrona 100U i mowie zewiecej nie trzeba koszt niewielki bo jeden taki alfred kosztuje ok 45zł