Witam.
Mam problem z moją Vectrą 2.0 DTI 2004r. Dzisiaj zmieniałem samodzielnie ze znajomym filtry i olej w samochodzie. Po zmianie filtra paliwa układ mi się trochę zapowietrzył (mój błąd). Odkręciłem z powrotem filtr, zalałem dodatkową ilością diesla i odpaliłem - z trudem, bo się auto musiało odpowietrzyć. Po tej przygodzie silnik pracuje równo bez przerywów, ale przełączył mi się na tryb awaryjny i prędkość obrotowa nie przekracza 2750 obr/min.
W jaki sposób mogę to naprawić i czy jest to możliwe bez użycia komputera? Czy jest możliwe, aby podczas odpowietrzania mógł się zepsuć jakiś czujnik, np. przepływomierz?
Dziękuję za odpowiedzi.
Mam problem z moją Vectrą 2.0 DTI 2004r. Dzisiaj zmieniałem samodzielnie ze znajomym filtry i olej w samochodzie. Po zmianie filtra paliwa układ mi się trochę zapowietrzył (mój błąd). Odkręciłem z powrotem filtr, zalałem dodatkową ilością diesla i odpaliłem - z trudem, bo się auto musiało odpowietrzyć. Po tej przygodzie silnik pracuje równo bez przerywów, ale przełączył mi się na tryb awaryjny i prędkość obrotowa nie przekracza 2750 obr/min.
W jaki sposób mogę to naprawić i czy jest to możliwe bez użycia komputera? Czy jest możliwe, aby podczas odpowietrzania mógł się zepsuć jakiś czujnik, np. przepływomierz?
Dziękuję za odpowiedzi.