Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaką drukarkę atramentową kupić?

adamos1812 18 Cze 2012 07:50 4294 9
  • Poziom 13  
    Witam.
    Chciałem poprosić o pomoc przy zakupie drukarki atramentowej. Poszukuję urządzenia, które niekoniecznie jest szybkie i ciche. Głównym kryterium jest dla mnie cena tuszy. Drukuję mniej więcej raz tygodniowo około 40 - 50 kartek, czasami mniej. Zdarza się, że jakieś zdjęcie, ale niekoniecznie super jakości. Chciałbym przeznaczyć około 200 zł. Chyba, że drukarki o tanich tuszach są droższe. Nie znam się na tym. Z góry dziękuję za każdą pomoc.
  • Poziom 25  
    W takim razie może używaną HP 9xx
  • Poziom 13  
    A może jakiś konkretny model ? Byłbym wdzięczny, najlepiej jeśli ktoś ma takową i może polecić.
  • Poziom 10  
    Podłączam się do kolegi zapytania.
    Pilnie muszę kupić drukarkę.
    Myślałem o Laserowej do 300-400zł ale czy to w ogóle warto?
    może jakiegoś taniego HP-ka nawet używanego jak jest jakiś trwały model.na tanie zamienniki atramentowe?
    Laikiem jestem w tej sprawie.
    Poradźcie coś
  • Poziom 13  
    Znajdzie się ktoś kto może mi pomóc ?
  • Poziom 26  
    Epson 900 Jakość wydruku fotograficzna,Wielkie kałamarze na aukcjach po 1-2zł,dysze po trzech latach postoju prukarki sa wszystkie drożne.
  • Poziom 13  
    Tak, tylko bardzo trudno ją dostać. Nigdzie nie mogę takiej znaleźć.
  • Poziom 13  
    Ja myślałem o takich drukarkach:
    1. Epson Stylus S22,
    2. BROTHER DCP-130C
    3. CANON MP510
    4. EPSON SX125
    5. EPSON SX130
    6. EPSON STYLUS SX230
    7. Epson Stylus SX235W

Czy ktoś z Was miał do czynienia z którymkolwiek z tych urządzeń ? Bardzo proszę o opinie. Pozdrawiam
  • Poziom 13  
    Czy ktoś mi pomoże w wyborze ? Tego epsona stylus 900 nigdzie nie mogę dostać ...
  • Warunkowo odblokowany