Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wtryskiwacz 1,2,3,4 górna wartość regulacji przekroczona

stacho5132 18 Cze 2012 22:02 7179 4
  • #1 18 Cze 2012 22:02
    stacho5132
    Poziom 12  

    Witam ostatnio w moim samochodzie tj. Golf IV 1.9 TDI AJM 115 KM. zaczęła zapalać się kontrolka asr podczas jazdy. Po podłączeniu pod komputer w silniku wyskoczyły błędy:


    17672 Wtryskiwacz 2 - przekroczona granica regulacji
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    17678 Wtryskiwacz 4 - przekroczona granica regulacji
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    17669 Wtryskiwacz 1 - przekroczona granica regulacji
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    17675 Wtryskiwacz 3 - przekroczona granica regulacji
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

    Poczytałem trochę o tym i zalecili wyczyścić wszystkie wtyczki na pompo wtryskach oraz główną na głowicy. Tak zrobiłem i po przejechaniu 5 km kontrolka jak na razie nie zaświeciła się. Proszę o ocenę logów przed czyszczeniem i po wyczyszczeniu. chciałbym wiedzieć czy jest wszystko ok. Z góry dziękuję.

    Oto logi przed czyszczeniem
    Grupy: 001,018,013 - http://vaglog.rtnet.pl/s.matuszny_88614.html



    oraz logi po wyczyszczeniu zrobione w trakcie jazdy
    Grupy: 018,013,003 - http://vaglog.rtnet.pl/s.matuszny_88613.html

    logi z grupy:
    Oto logi na postoju wolne obroty:
    Grupy: 023,018,006 - http://vaglog.rtnet.pl/s.matuszny_88780.html

    na postoju z dodawaniem gazu:
    Grupy: 023,018,006 - http://vaglog.rtnet.pl/s.matuszny_88781.html

    i podczas jazdy
    Grupy: 023,018,006 - http://vaglog.rtnet.pl/s.matuszny_88782.html

    1 4
  • #2 20 Cze 2012 18:50
    stacho5132
    Poziom 12  

    Nikt nie potrafi pomóc ??

    0
  • #3 20 Cze 2012 21:32
    domex32
    Moderator na urlopie...

    Trzeba poprawić łącza pompowtrysków, doginając złączki w kostkach.

    Zmierzyć ciśnienie paliwa na tandem pompie i podać wartości na wolnych i przy 3 tyś obrotów, oraz sprawdzić ciśnienie paliwa przed filtrem paliwa, na pracującym silniku.

    beep'y wskazują na problem z ciśnieniem paliwa, lub brak kontaktu na kostkach elektrycznych pompowtrysków.

    Jeżeli ECU zgłasza błędy wszystkich czterech, może być problem z masowaniem.


    Dodano po 2 [minuty]:

    Dla rozjaśnienia "17669 - Zawór pompo-wtryskiwacza: cylinder 1 (N240): przekroczono granicę regulacji
    P1261 - 006 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny"

    Błędy z VCDS, bo polskiego VAG'a bał bym sie podłączać do samochodu.

    0
  • #4 20 Cze 2012 21:55
    stacho5132
    Poziom 12  

    Aha ja te odczyty to na polskim vagu robiłem . Od dziś zacznę używać vcds.
    A jest może jakiś sposób na sprawdzenie tego ciśnienia jest jakiś specjalny przyrząd czy może wystarczy jak zrobię prowizorkę z jakimś manometrem jeśli tak to z jaką skalą wybrać tzn. jakie tam powinno być ciśnienie. Jeszcze gdybyś napisał
    które wartości podać dokładnie tzn, które bloki.

    0
  • #5 20 Cze 2012 22:05
    domex32
    Moderator na urlopie...

    Bloki wartości mierzonych dobrze czyta, gorzej z opisem błędów, kolega kiedyś uwalił eprom w a4 kasując inspekcje olejową.

    Ciśnienie na filtrze paliwa około 0,4-0,8 bar, na tandem pompie 1,5na wolnych do 4-5 przy 4 tyś.

    Pomiaru dokonaj manometrem wyskalowanym do 10 barów najlepiej, na tandem pompie masz zaślepkę na imbus taką z kołnierzem ,wykręcasz ją, a w jej miejsce wkręcasz nypel z manometrem, odpalasz auto i obserwujesz ciśnienie.

    0