Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wirus w systemie Windows 7 Prośba o porade

19 Cze 2012 17:24 1405 6
  • Poziom 2  
    Nie znam się na komputerach zbytnio, więc zwracam się po pomoc... Wczoraj na laptopa ściągnął mi się wirus. Komp gwałtownie zwolnił pracę i zaczął się zawieszać. Jak otwieram przeglądarkę IE zamiast na ustawioną wcześniej stronę główną załącza się na stronę domredi com i mój antywirus zaznacza stronę u góry na czerwono. Zrobiłam ten skan / log (?) DDS i RSIT ale co dalej? Mam na kompie też zainstalowany hijackthis. Oprogramowanie windows 7 home premium. Jestem zielona jeśli chodzi o komputer. Czy ktoś mógłby pomóc? Co mam usunąć?
    Moim pytaniem też jest czy będę mogła usunąć zarażone obiekty przez program hijackthis a jak nie to co i jak mam zrobić??
  • Poziom 2  
    Mam problem zwiazany z ta sama strona. Nie mam pojecia jak to dziadostwo dostalo sie do mojego kompa(mhm, jak to bywa z wirusami), ale ustawia mi sie jako strona glowna w Mozilli oraz Explorerze, choc jak otwieram ktoras z przegladarek to w ogole jakies jeszcze inne strony mi sie wyswietlaja. Z roznymi adresami. Mam Avire, tss - wyswietlila mi jednego malware'a, zatem usunelam. Sciagnelam Malwarebytes Anti-Malware. Najpierw zrobilam szybkiego skana, znalazl 5 plikow, usunelam, malware pozostal, nastepnie zrobilam pelnego skana, znalazl dwa pliki - usunelam, a paskuda wciaz pozostala. Aha, mam windowsa xp.
    Blagam o pomoc, nie moge sobie pozwolic na strate kolejnego kompa przez wirusa, nie mam plyty z windowsem, na zaniesienie do naprawy mnie teraz nie stac.
    Niech mnie, kto dobry czlek, poinstruuje, co mam robic, tylko ta lopatologicznie, prosze.
  • Spec od komputerów
    Oboje dajcie oba logi z OTL w ZALACZNIKU oraz log z TDSSKiller.
  • Poziom 2