Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Naglosnie malego pokoju 2m - 4,3m

21 Cze 2012 00:57 1538 5
  • Poziom 2  
    Witam , właśnie zaczynam swoja przygodę z sprzętem audio . Jestem typowym amatorem , i nie będę ukrywał , ze nie znam się na audio wiec mam kilka pytań. Na początek zacznę od tego czym dysponuje .
    1 Jest to pokój (a raczej dopiero bedzie :) ) w piwnicy o rozmiarach dl 4,3 na 2m wysokość 2,6 i mogę w nim robić co chce nie ma okien i innych przeszkadzających elementów jest w kształcie prostokąta , murowany.

2 Co chce osiągnąć.Pokój jest zdecydowanie przeznaczony dla mnie i kumpli , którzy będą przychodzić . Chce w nim zmieścić projektor i przyzwoity zestaw audio , będzie tez podłączona konsola xbox360 .

3 Teraz moje pytania dla was , jakie audio kupić , żeby grało dosyć przyzwoicie , obecnie mieszkam jeszcze w bloku wiec z audio nie mam co szaleć i mam małe onkyo A-905 i podłączone do tego 2 kolumny jamo E-430 i nie będę ukrywał , ze jestem dosyć zadowolony , ale na nowy pokój chciałbym coś innego . Co byście polecili na tak mały metraż ?? Czy warto lądować sie w jakieś kina domowe ?? i subwoofery?? Czy kupic sobie jakis amplituner i jakieś 2 głośniki ?? Nie będę ukrywał , ze remont domu nadszarpnął moje możliwości finansowe wiec mogę kupić sprzęt używany . Chetnie bym widzial u siebie jakis oldscholowy amplituner , bo głośniki podobno jak kupować to tylko nowe bo używane sa raczej zajechane. Przejrzałem ofertę sprzętów używanych , jest trochę tego , ale jako laik nie wiem co wybrać . Większości to staruszki ,ale mi to nie przeszkadza. Na amplituner moge wydac ok 300-400zl wiem , że to malo ,ale na razie musi wystarczyć , na glosniki tez ok 300zl.(Jakie marki głośników szukac) . Czy moze zostawic moje glosnik Jamo E-430 i poszukac tylko innego wzmacniacza /amplitunera , a kase przeznaczona na glosniki dolozyc ??