Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

C-360 problem z pompą paliwa + falujące obroty

enygma 22 Cze 2012 09:09 4592 5
  • #1 22 Cze 2012 09:09
    enygma
    Poziom 12  

    Witam

    Wyczytałem w innych tematach ,że falujące obroty to przez pompę paliwa i faktycznie w pompie mam nadmiar oleju a dokładnie mówiąc to chyba pełno jest paliwa w oleju, odkręciłem miarkę i mi wywaliło pełno rozcieńczonego oleju. Odciągnąłem jeszcze ze 100 ml tego płynu i dopiero był właściwy stan. Ale pewnie znowu przybędzie, na jesień stan oleju był w porządku .

    Pytanie co jest przyczyną ? a dodam że w silniku oleju mi nie przybywa / na szczęście/
    Pompa do regeneracji ? czy wymiana ręcznej pompki ?

    1 5
  • #2 25 Cze 2012 06:59
    gromleon
    Poziom 33  

    Zazwyczaj olej napędowy dostaje się do pompy wtryskowej z pompki wstępnej. Wystarczy wymienić oring na "popychaczu", który wprawią ją w ruch. Potem wylać mieszankę ON z olejem z pompy i zalać ją samym olejem. Falujące obroty to zapewne wina pompy wtryskowej , jak mocno nie falują i przy tym jakoś strasznie nie dymi do sobie daj spokój, jeśli jednak nie daje ci to spokoju to regeneracja pompy plus nowe końcówki wtryskiwaczy i powinno być lepiej.

    0
  • #3 25 Cze 2012 08:32
    seweryn7701
    Specjalista Maszyny Rolnicze

    Pompka zasilająca lub zużyte sekcje. Ogólnie z czasem zawsze dostanie się tam paliwo i nie oznacza to od razu remontu pompy. Gorzej jeśli dzieje sie to szybko i widać wulewające się paliwo przez rurkę przelewową z tyłu pompy. Wtedy trzeba szukać pompka zasilająca do wymiany lub regeneracja pompy. Falujace obroty zaś to często zasługa wyrobionego regulatora obrotów. Jeśli faluje na wolnych w niewielkim zakresie to nie ma się czym przejmować. Zjawisko może potęgować paliwo w pompie.

    0
  • #4 25 Cze 2012 22:07
    enygma
    Poziom 12  

    Na wiosnę przy uprawie pod zasiewy wszystko jeszcze było dobrze a teraz tzn niedawno zaczęło się od dłuższego kręcenia rozrusznikiem niż zapali no i obroty na zimnym silniku zaraz po zapaleniu mocno falują , później już dużo mniej .

    Jakoś nie zauważyłem aby paliwo z rurki przelewowej się wylewało ale nie patrzyłem podczas pracy więc dopiero się temu przyjrzę

    0
  • #6 17 Mar 2013 12:29
    enygma
    Poziom 12  

    Sprawa się wyjaśniła, pompa poszła , wymieniłem na nową i działa , dziękuję za odpowiedzi
    jedynie co mnie zaniepokoiło to zapchane rurki do wtryskiwaczy mimo filtra przed pompą ale to tylko moje domysły co mogło być tego przyczyną bo ciągnik stał na placu jak nikogo nie było w domu

    0