Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Po wymianie tarcz hamulcowych pedał wpada w podłoge.Skoda Octavia1.8 125km 1998r

22 Cze 2012 09:36 9461 18
  • Poziom 9  
    Witam, mam taki problem ze swoja Octavia.Po wymianie tarcz(przód) pedał hamulca wpada w podłoge jak w masło co prawda hamuje ale słabiej jak przed wymiana. Układ został odpowietrzony ,płyn wymieniony co nic nie zmienilo. Póżniej wymieniłem pompe hamulcową i tłoczki w zaciskach(prowadnice) co też nie przyniosło efektów. Już nie wiem co robić może ktoś miał taki problem? Jeśli tak to prosił bym o jakaś podpowiedź. Pozdrawiam Jarek.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 10  
    a czy przypadkiem płyn ci nie "znika" ??
  • Poziom 9  
    Tak dokładnie jak 2-3 razy pod pompuje to wyżej bierze, ubytków płynu nie widze.
  • Poziom 42  
    Krzywe tarcze albo niewłaściwie zamontowane. Jak już sie podniesie i ruszysz to zapewne pierwsze hamowanie ( do zatrzymania ) będzie w podłodze a następne już twarde
  • Poziom 9  
    Kurcze nie brałem tego pod uwagę, ale dzis zamontuje stare tarcze i zobacze jaki bedzie efekt.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Ale z drugiej strony co maja tarcze do tego że pedał hamulca wpada w podłoge.
  • Moderator Samochody
    Albo sprężyna na klocku się podwinęła (ma wejść 3 łapkami w tłok)
  • Poziom 9  
    Ja tarcze po to wymieniłem bo były krzywe i przy hamowaniu bilo kolami. a teraz nie bije ale pedał wpada w podloge. wiec to odpada raczej
  • Poziom 39  
    jar3ko napisał:
    Już nie wiem co robić może ktoś miał taki problem? Jeśli tak to prosił bym o jakaś podpowiedź. Pozdrawiam Jarek.
    Zaprowadzić tam gdzie powinien trafić na początku. DO MECHANIKA.
  • Poziom 38  
    A czy interesowałeś się tylnymi hamulcami? Czy po zaciągnięciu ręcznego pedał będzie stawał wyżej?
  • Poziom 28  
    Jak dla mnie to coś namieszałeś sam. Skoro wcześniej hamował ok, tylko tarcze były krzywe i biło podczas hamowania, to teraz powinny być tylko lepsze. Pisałeś coś o tłoczkach, przypadkiem nie wyskoczyły ci podczas wymiany? Może po prostu zapowietrzyłeś układ hamulcowy.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Tych dwóch ostatnich "orłów" mechaniki to nie słuchaj, dostałeś już prawidłowe odpowiedzi.
    kortyleski napisał:
    Krzywe tarcze albo niewłaściwie zamontowane.
    kortyleski napisał:

    Krzywa tarcza bijąc na boki rozchyla klocki i musisz je wycisnąć na powrót
    carrot napisał:

    Albo sprężyna na klocku się podwinęła (ma wejść 3 łapkami w tłok)



    Teraz tylko zweryfikuj, która z nich jest trafiona.

    Jeśli nie potrafisz to ta podpowiedź jest najlepsza:
    trans-serwis napisał:
    Zaprowadzić tam gdzie powinien trafić na początku. DO MECHANIKA.
  • Poziom 10  
    No to teraz się trzymajcie ;-)
    Ja właśnie od mechanika (spory zakład) odebrałem po wymianie klocków. Koło obciera a pedał do podłogi !!
  • Poziom 37  
    Cytat:
    . Koło obciera a pedał do podłogi !!

    Możesz rozwinąć tą "złotą myśl"?
  • Poziom 10  
    Owszem. Zmierzam do tego że nie zawsze zaprowadzenie do mechanika owocuje pożądanymi skutkami, o czym pisali wcześniej koledzy z forum. Jeśli posiadacz pojazdu ma przysłowiową "złotą rączkę" również może wiele zdziałać. No i oczywiście do tego potrzebny jest czas i miejsce.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 37  
    Nie odpowiedziałeś na pytanie kolego "GalaxyR"
  • Poziom 30  
    GalaxyR napisał:
    No to teraz się trzymajcie ;-)
    Ja właśnie od mechanika (spory zakład) odebrałem po wymianie klocków. Koło obciera a pedał do podłogi !!


    To się jedzie i składa reklamacje na wykonaną usługę i po problemie...
  • Poziom 9  
    W moim przypadku działo się tak, bo mój macher źle odpowietrzył układ. Po kolejnym odpowietrzeniu wszystko wróciło do normy. Teraz Skoda cieszy się już nowy właściciel.