Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Teleinformatyka czy Telekomunikacja i energetyka -zaoczne UTP

tomo1501 25 Cze 2012 15:37 3666 3
  • #1 25 Cze 2012 15:37
    tomo1501
    Poziom 9  

Witam, tak jak w temacie mam dylemat które studia mam wybrać.
    Mam zamiar studiować zaocznie na UTP w Bydgoszczy.
    Obecnie jestem po technikum teleinformatycznym.

Który kierunek jest bardziej przyszłościowy ?
    Jak wygląda sprawa na rynku ?
    Po którym kierunku będzie większe prawdopodobieństwo że uda mi się znaleźć jakąś prace ?

Czy któryś kierunek jest "prostszy" (Tylko czasami nie naskoczcie tutaj na mnie że idzie się na studia po to żeby się uczyć. Wiem to, ale różnie bywa z poziomami na różnych kierunkach, dlatego chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda na tych kierunkach). Słyszałem że pierwszy rok na TiE to miazga z matmą i fizyką, ale tak chyba będzie na każdym kierunku technicznym, czyż nie ?

• #2 27 Cze 2012 12:46
    adriankow21
    Poziom 9  

Cześć, ja też jestem z Bydzi i studiowałem na UTP na zaocznych najpierw Elektrotechnikę, a później porzuciłem ten kierunek na rzecz teleinformatyki.
    Fakt faktem, że z racji braku kasy moje doświadczenia dotyczą tylko 2 pierwszych semestrów na każdym z kierunków - ale za to są to 2 najcięższe semestry.
    Generalnie rzecz ujmując to każdy z tych kierunków nie ma moim zdaniem wpływu na znalezienie dobrej pracy, podam Ci przykład: