Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung Galaxy S III - głośnik podczas rozmowy charczy :/

27 Cze 2012 00:09 13411 28
  • Poziom 20  
    Witam. Przyszła dziś do mnie nowiutka S III - zakupiłem od kogoś kto wziął ten telefon za przedłużenie umowy w T-Mobile. Po włączeniu od razu zauważyłem że oprogramowanie jest brandowane co mnie szczerze mówiąc zaskoczyło (myślałem że jeszcze tego telefonu nie zbrandowali)...ale mniejsza z tym, wszystko wydawało się dobrze, smsy i internet również...lecz kiedy próbowałem zadzwonić głośnik w rozmowie charczy :/ Zarówno w trybie słuchawkowym jak i w głośnomówiącym :/ Dodam że kartę mam z PLUSa a dokładniej 36i6. Trochę nieciekawie jak kurcze się wydaje ponad 2000zł na telefon i takie rzeczy się dzieją co w moim przypadku małą kwotą nie jest :/ Co z tym zrobić ?
  • Poziom 20  
    I znając życie oddam na gwarancję telefon naprawdę nowy, a wróci do mnie porysowany bo nikt o niego tam dbał nie będzie :/
  • Poziom 37  
    Z takimi problemami to do rzecznika praw konsumenta.
  • Poziom 20  
    A jeżeli chciałbym żeby oprogramowanie nie było zbrandowane a jednocześnie nie chciałbym tracić gwarancji to da się coś z tym zrobić ? Jeżeli tak to prosiłbym krok po kroku...
  • Poziom 37  
    Nie da sie w ten sposob. Albo jedno albo drugie.
  • Poziom 20  
    No no rozumiem...szkoda...myślałem że obędzie się bez tego zasranego ekranu startowego TMobile i innych opcji w aplikacjach...i podejrzewam też że ten system z brandingiem więcej pamięci mi wciąga i zwalnia system...ogólnie wszystko w tym telefonie dzieje się bez mojej wiedzy...wchodzę w otwarte aplikacje w tle i tam są rzeczy których w ogóle nie włączałem i każdą po kolei muszę klikać a następnie kliknąć stop :/
  • Poziom 26  
    Może na gwarancji wgrają Ci nowy czysty soft.
    Zazwyczaj go wgrywają nawet jak jest wszystko ok, może sie więc udać ;)
    Zanieś na gwarancje z głośnikiem, i dodaj że się zawiesza to go przeinstalują zapewne ;)
  • Poziom 20  
    Ale mam nadzieję, że nie muszę pędzić do salonu w którym był kupowany ? Tylko do najbliższego punktu T-Mobile ?
  • Poziom 26  
    Do najbliższego punktu T-Mobile :)
  • Poziom 20  
    Jest jeszcze jeden problem...ale nie wiem czy to problem czy po prostu nie wiem gdzie to ustawić...otóż...nawet jak dam wyświetlacz na maksymalną jasność i wyłączę oszczędzanie energii to i tak jak tylko wchodzę w przeglądarkę internetową lub włączam film żeby obejrzeć ekran automatycznie mi się ściemnia tak jak właśnie niby miałby oszczędzać energię :/ Wszędzie jasno świeci ale w internecie i odtwarzaczu wideo już nie...
  • Poziom 37  
    A sciemnia sie gdy na niego patrzysz czy gdy odwracasz wzrok? :D
  • Poziom 20  
    Nie o tym mowa. Mówisz o wygaszaczu zapewne...nie no ekran mi się nie wyłącza podczas tego bo włączyłem funkcję żeby wykrywało twarz ale po prostu chodzi mi o jasność ekranu. Zmniejsza się momentalnie jak tylko włączam przeglądarkę czy też odtwarzacz wideo.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Nawet jak włączę teledysk sobie to można to w bardzo łatwy sposób zaobserwować...jak jest na full ekranie to jakiś taki ciemny ekran i teledysk też...jak włączę żeby film leciał w tle w tej miniaturce (co można oglądać i robić jednocześnie inne rzeczy) to ekran jaśniutki, kolory piękne i ta miniaturka z lecącym teledyskiem co to ją sobie ustawiam u góry też nabiera jasności i kolorów...

    Dodano po 1 [godziny] 33 [minuty]:

    No i zawiozłem mojego SGS III na gwarancję :( ... niestety pan w punkcie T-Mobile powiedział, że raczej nie mam co liczyć na oryginalne oprogramowanie Samsunga :( mało tego powiedział, że S III w kolorze niebieskim (właśnie ja taki mam) mają wadliwe oprogramowanie :/ Tylko nie wiem co kolor obudowy ma do całości telefonu :/
  • Poziom 37  
    kubek1616 napisał:
    mało tego powiedział, że S III w kolorze niebieskim (właśnie ja taki mam) mają wadliwe oprogramowanie

    A to ciekawa teoria :D
  • Poziom 20  
    Wiem, że mieli problem z obudową bo coś się z klapką niby działo ale kurcze coś mi się wierzyć nie chce, że środek dwa kolory mają inny :) Lub też inne oprogramowanie :)

    Dodano po 19 [minuty]:

    A tak jeszcze zapytam...bo mimo że powiedzieli mi że na oprogramowanie Samsunga to raczej nie mam co liczyć to po mojej prośbie umieścił notatkę żeby takie oprogramowanie było wgrane. I teraz pytanie: Czy ktoś miał już taką sytuację, że miał brandowany soft i oddał na gwarancję do salonu w którym brał telefon i dostał oprogramowanie bez brandingu ?
  • Poziom 20  
    Coś jest chyba nie tak z tym moim galaxy. Ogólnie chodzi super ale ma czasami lagi w np N.O.V.A 3 ... ściągnąłem program antutu do testów benchmark...i co dziwne...pierwszy test wynik 11500 drugi test 7500 trzeci 9 500 czwarty 13500 (pisze w zaokrągleniu). Czemu raz mam taki wynik a raz taki :/ ?
  • Poziom 20  
    Dziś jeszcze znalazłem kolejną usterkę...mianowicie nie mogę podczas rozmowy zmieniać głośności...zarówno w trybie normalnym, głośnomówiącym jak i słuchawkowym :/ Napisałem do nich ale nic mi nie pomogli tylko dali numer do działu technicznego czy coś takiego...muszę tam zadzwonić i narobić dymu chyba :/ niech dają nowy telefon a ten na złom bo do cholery człowiek wydaje kupę kasy a tu takie rzeczy się dzieją :/

    Dodano po 34 [sekundy]:

    Tak w roli ścisłości...jest szansa że dostanę całkiem nowy telefon ?? Czy ten będą naprawiać do bólu :/ ?
  • R.I.P. Zasłużony dla elektroda
    Nie ma takiej możliwości, telefon jest w miarę nowy, także muszą zostać dokonane ekspertyzy i naprawy.Oddaj w końcu ten telefon na gwarancję bo znajdziesz jeszcze więcej usterek. :D
  • Poziom 20  
    A nie jest czasem tak że jak się odda 3 razy to wtedy muszą dać nowy ?
  • Poziom 40  
    Nie ma takiego czegoś.
    Możesz oddać telefon ale u sprzedawcy na niezgodność towaru z umową.
    Wtedy serwis centralny wystawia ekspertyzę co do naprawy i działania telefonu.
  • Poziom 25  
    Ja swojego HTC HD2 oddałem na gwarancję przed upływem terminu i dali mi całkiem nowy.
  • Poziom 34  
    grubas napisał:
    Nie ma takiego czegoś.
    Możesz oddać telefon ale u sprzedawcy na niezgodność towaru z umową.
    Wtedy serwis centralny wystawia ekspertyzę co do naprawy i działania telefonu.


    I tu się mylisz - Samsung przy czwartej naprawie wymienia telefon na 'nowy'. Jest jednak mały haczyk (jak zawsze)- muszą być to naprawy z wymianą części ORAZ między naprawami musi być minimum 90 dni odstępu (związane jest to z rozliczeniami za naprawy pomiędzy serwisem a producentem - wizyty w serwie przez trzy miesiące od naprawy traktowane są jako reklamacja a nie jako kolejna naprawa). Tak więc kolega powyżej oczywiście ma szanse otrzymać nowy telefon, już gdzieś za około 10 miesięcy...

    Droga poprzez ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej to zupełnie inna sprawa.
  • Poziom 12  
    Ja za to podczas rozmowy nie mogę jej zakończyć. Czyli dzwonię, ekran robi się czarny i mogę sobie naciskać wszystkie przyciski, a ekran dalej jest ciemny. Napisałem do samsunga, bo mają czat to mi napisali, że to pierwszy taki przypadek. Sieć T-Mobile - co robić ?
  • Poziom 40  
    Wygląda, że winne jest oprogramowanie.
    Od tego by należało zacząć.
  • Poziom 12  
    Przeczytałem co pisze wyżej, ta sama sieć, ta sama wersja telefonu. Napisałem jeszcze raz do Samsunga i dali ich adres. Powiedzieli, że nie ma problemu przyjmą gwarancję. Powiedziałem też, że chce czysty rom od Samsunga. Zobaczymy ^^

    Dodano po 1 [godziny] 41 [minuty]:

    Rozmawiałem z dobrym w tej dziedzinie znajomym i powiedział żeby zrobić reset wklepując numer tel: *2767*3855# Nie z ustawień w androidzie tylko za pomocą tego numeru. No i teraz jest jakby wszystko ok.
  • Poziom 34  
    Wyląda na problem z czujnikiem zbliżeniowym. Nie nakleiłeś przypadkiem czegoś na górze ekranu lub taniej folii na ekranie?
  • Poziom 12  
    Mam folię na ekranie, ale nie na czujnikach, specjalna pod S3 z wycięciami.
  • Poziom 12  
    Problem rozwiązałem, okazało się, że futerał zamykany od góry który mam do S3 powodował, że czujnik był zasłonięty. Zdziwiłem się, bo bezpośrednio futerał nie zakrywa czujnika. To jednak wystarczyło, bym nie mógł zakończyć rozmowy. Aż wstyd, że dopiero po tak długim czasie do tego doszedłem. Wystarczy, że minimalnie jest zasłonięty i jest lipa.