Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW T4 1994 hamulce tylnej osi

28 Cze 2012 12:16 7167 8
  • Poziom 16  
    Zjechałem z rolek. Ręczny mocniejszy od zasadniczego (tylna oś, bez ABS), symetria zachowana. Oś przednia OK.
    Czy to regulacja korektora siły hamowanie tylnej osi?
    Jak prosto przeprowadzić tą regulację?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 13  
    Witaj. Napisz, jak zaciągasz ręczny aż koła zablokują to rączka jest wysoko czy nisko? Czasami samo regulatory w bębnach rdzewieją i nie podstawiają się w wyniku ścierania szczęk.
  • Poziom 16  
    Normalne zaciągnięcie to 3 ząbek.
    5 to na szlag, 6 boję się że coś się urwie.
    Na rolkach wyraźnie słabszy niż ręczny i do naprawy przed przeglądem.
    Nie wiem gdzie szukać.
  • Moderator Samochody
    Z tyłu bębny tak? Zaglądałeś chociaż do nich? Korektor sprawdź tylko czy pracuje, regulację lepiej na razie zostaw w spokoju jak nie chcesz żeby tył Cię wyprzedził na mokrej drodze.
  • Poziom 32  
    Zapewne cylinderki stoją, rozbierz bębny i sprawdź.
  • Poziom 16  
    Bębny.
    Nie zaglądałem.
    Trudno podejrzewać bębny skoro ręczny tak trymie.
  • Poziom 32  
    Ręczny i zasadniczy działają trochę na innej zasadzie, wspólnym elementem są tylko szczęki.
    rozbierz bębny sprawdz cylinderki i regulatory.
  • Poziom 39  
    Jeśli jest korektor to załaduj 300kg czegokolwiek i jedź na rolki jeszcze raz.
    Ciekawostką jest że ja w innym starym aucie wywaliłem zardzewiały korektor (za duża inwestycja) i okazało się ze ręczny wyrzuca z rolek a nogą za groma nie dało się uzyskać takiej siły hamowania. Przed wyrzuceniem korektora z tyłu siła hamowania była prawie zero.
    Wyznacznikiem dla diagnosty jest min siła hamowania a nie to że ręczny mocniejszy od nogi. Jeśli warunek jest spełniony to jedź na przegląd do innej stacji.
  • Poziom 13  
    Ja u znajomego sprawdziłem pompke hamulcową zamieniając końcówki przewodów na pompce. okazało się że sekcja odpowiedzialna za ty była padnięta.