Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Połączenie dwóch routerów Pentagram Cerberus P 6351

28 Cze 2012 15:47 3911 5
  • Poziom 2  
    Dzień dobry, jestem początkującą użytkowniczką routerów Pentagramu i niestety nie potrafię skonfigurować obu routerów aby chodziły.

Internet jest z TP Neostrady. Jeden router jest podłączony do gniazdka i skonfigurowany według ustaleń z TP, oczywiście i tak nie działa jak powinien bo niestety co chwilę rozłącza się na komputerach Mac 10.6 i 10.7 za pośrednictwem wifi, na kablu działa ok. Drugi router został zakupiony w celu poszerzenia zasięgu wifi ale niestety przysporzył tylko więcej problemów. Drugi router jest podłączony do pierwszego jak zwykły komputer kablem. Nawet przez jakiś czas działał internet z obu routerów - zostały stworzone dwie sieci i można było łączyć się zarówno z pierwszym jak i drugim routerem.
    Do czasu aż pojawił się komunikat o konflikcie IP. W tej chwili sieć z drugiego routera nie jest widoczna na żadnym komputerze (w sieci są podłączone 4 komputery kablem, drukarka kablem, 6 komputerów za pośrednictwem wifi) Komputery Mac 10.6, 10.7, reszta windows 7.

Poniżej wrzucam kilka screenów z routera, który podpięty jest bezpośrednio do gniazdka internetu. Oczywiście mogę dorzucić więcej screenów tylko nie wiem jakie byłyby potrzebne.

Połączenie dwóch routerów Pentagram Cerberus P 6351 Połączenie dwóch routerów Pentagram Cerberus P 6351 Połączenie dwóch routerów Pentagram Cerberus P 6351 Połączenie dwóch routerów Pentagram Cerberus P 6351 Połączenie dwóch routerów Pentagram Cerberus P 6351

Oczywiście pomoc techniczna pentagramów nie odbiera telefonu od 3 dni i nie wiem co mam zrobić.