Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

telefon DCP-1000 DAEWOO

05 Mar 2003 23:12 5765 19
  • Poziom 20  
    WITAM!!!

    MAM TELEFON BEZPRZEWODOWY DCP-1000 FIRMY DAEWOO. NIE WIEM W JAKICH OKOLICZNOSCIACH PRZESTAL DZIALAC. W TEJ CHWILI PO NACISNIECIU KLAWISZA ZIELONEGO W SLUCHAWCE NIE POJAWIA SIE ZADEN SYGNAL - ZUPELNA CISZA!!!! NIE WIEM JAK SIE ZABRAC DO NAPRAWY - MOZE KOLEDZY UDZIELA MI JAKICHS WSKAZOWEK??? GDY NACISKAM KLAWISZ SZUKANIE SLUCHAWKI W MATCE - WSZYSTKO DZIALA BEZPROBLEMOWO - TZN. SLUCHAWKA DZWONI. POZA TYM ZE BRAK SYGNALU TO KLAWIATURA NUMERYCZNA ROWNIEZ NIE DZIALA - PRZY WYBIERANIU NUMERU POWINIEN CHYBA POJAWIAC SIE WYBIERANY NUMER NA WYSWIETLACZU...

    OGOLNIE BEDE WDZIECZNY ZA SCHEMAT, INSTRUKCJE OBSLUGI I WSZELKIE WSKAZOWKI!!!!

    POZDROWIENIA LEEYO
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    W słuchawce cały czas miga 0. Gdy naciskam klawisz ->* moge wstukac numer z klawiatury. po chwili slychac trzy krotkie sygnaly i telefon przechodzi do stanu poczatkowego czyli "migajace 0". Gdy naciskam R/F na wyswietlaczu pojawia sie napis 0 Prog. Gdy nie wciskam dalej nic słychac 3 sygnaly i znoeu stan poczatkowy, jezeli jednak wcisne # to pojawia sie napis "0 Code ----" Wstukuje wiec cztery cyfry i znoeu stan poczatkowy.... Czy to moze oznaczac ze jest wprowadzone jakies zabezpieczenie klawiatury?????

    Pozdrowienia Leeyo
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Picia!
    Coś idzie na przód. No wiec kiedy pojawia mi sie "Code ----" i wstukam cztery zera to pojawia sie "tr =" jezeli wciskam cyfry to pojawiaja sie one za znakiem "=". dodatkowo zauwazylem, ze gdy wciskam "*" to znak "=" zamienia sie na "n"... i nic wiecej juz nie udalo mi sie osiagnac! Po chwili sluchawka przechodzi w stan poczatkowy i kiedy ponownie wprowadzam kod "0000" to pojawia sie "tr" i reszta ktora wklepalem poprzednim razem...

    Co dalej moze byc. Czy istnieje sposob na skasowanie pamieci????

    LEEYO
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Picia podeślij tego manuala!!!!

    Pozdrowienia LEEYO


    PICIA ŻYJESZ???? Napisz co z tym manualem!!! Wysyłam mail-e a Ty jakbyś ich w ogóle nie dostał!

    Pozdrowienia LEEYO
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    daewoo dcp-1000 jest produkowany przez firme Telson www.telson.co.kr moze jakbys im zapytanie e-mailem wyslal to moze Ci pomaga ?
  • Poziom 11  
    Daewoo dcp-1000 to zdaje się Telson tcp-980. Ja mam podobny problem z telson tcp-999 (Chyba to samo tylko w innej obudowie). U mnie jest komunikacja słuchawka -> stacja bazowa, a nie ma komunikacji w drugą stronę. Wydaje mi się, że w moim przypadku jest problem z torem TX w bazie a u Ciebie może być podobna sprawa w słuchawce (lub RX w bazie). Trochę podobny do tych modeli jest też SAGA Actif na schemacie którego można oprzeć się przy naprawie (dostępny w dziale download).

    Pozdrawiam.
  • Poziom 29  
    A nie wyświetla ci się czasami klepsydra na wyświetlaczu?,często uszkodzony filtr kwarcowy,(prostokąt z czterema wyprowadzeniami-spróbuj dobrze przelutować ale bez wymiany i tak nie będzie dobrze działać.)
  • Poziom 11  
    ...znalazłem :-) . W moim egzemplarzu okazał sie być uszkodzony filtr kubkowy LC (450KHz) dołączony do 8 nogi układu DBL5018 w głowicy słuchawki. Wymieniłem, wstępnie zestroiłem i telefon funkcjonuje OK. Pozostaje mi teraz dokładnie zestroić tylko jak?. Leeyo proponuje sprawdzić to u Ciebie może masz to samo. Sprawdź też filtr piezoceramiczny który wskazuje opelr. Obydwa filtry siedzą obok siebie w głowicach słuchawki i stacji bazowej. Powodzenia.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 20  
    --------------------------------------------------------------------------------

    A nie wyświetla ci się czasami klepsydra na wyświetlaczu?,często uszkodzony filtr kwarcowy,(prostokąt z czterema wyprowadzeniami-spróbuj dobrze przelutować ale bez wymiany i tak nie będzie dobrze działać.)

    Co masz na myśli pisząc klepsydra??? U mnie z lewej strony miga "0". Ale będę kombinował z tym filtrem! Czy uszkodzenie filtra może uziemić kompletnie telefon??? Działa u mnie jedynie to co opisałem wyżej!

    Zastanawiam się jednak jeszcze nad jedną sprawą. Jeżeli miałbym uszkodzony tor TX lub Rx to czy działała by opcja szukania słuchawki oraz w drugą stronę intercomu. U mnie jedno i drugie działa!!!! Kiedy szukam słuchawki dzwoni telefon, a kiedy wciskam o))) w słuchawce dzwoni matka...

    Leeyo
  • Poziom 11  
    W takim razie czy działa Ci interkom tzn. czy mowiąc do słuchawki słychać w bazie i odwrotnie? Jeśli nie to jednak nie masz komunikacji. Czy próbowałeś logować słuchawkę?

    Jeśli nie to procedura jest następująca:
    1. na klawiaturze słuchwki naciśnij kolejno "R/F" "0" "0" "R/F" ( na wyświetlaczu powinno migać "Id prog");
    2. odłóż słuchawkę na bazę ("Id prog" świeci ciągle)
    3. naciśnij przycisk interkomu w bazie (po kilku sekundach słuchawka i
    baza powinny wydać pojedyńcze dzwięki, "Id prog" powinno zgasnąć).

    Jeśli tak się stanie to procedura logowania słuchawki powiodła się, i komunikacja prawdopodobnie jest w porządku.
    Czy masz już instrukcję do niego? Jeśli nie to mam w języku czeskim do telsona tcp-980.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 20  
    Witam!

    Sprawdzę to co napisałeś i dam odpowiedź. Jeżeli możesz mi podrzucić na maila leeyo(malpa)szczesliwanet.kom.pl instrukcję po czesku to będę wdzięczny - ja niestety mam ale po niemiecku (szybciej rozszyfruję Twoją!)

    LEEYO
  • Poziom 20  
    Do : MARCINZ

    Dzięki za wskazówki! No więc ustaliłem, że komunikacja na 100% działa w dwie strony! Funkcja intercom to potwierdziła - słyszalność w dwie strony!

    Druga sprawa (nie wiem czy to ważne!) telefon dzwoni. Tzn. kiedy ktoś próbuje się dodzwonić - dzwoni, ale niestety nie mogę odebrać rozmowy. Próbuję to zrobić zielonym klawiszem na słuchawce ale to nie działa!!!

    I nagle zobaczyłem że zielony klawisz ma dziwnie pociętą powierzchnię!!! Tak ktoś wciskał już ten klawisz na maxa bo nie łapał widocznie od ręki! Winna wszystkiemu jest klawiatura. Właśnie ją czszczę. Podnoszę słuchawkę i wszystko działa!

    Pozdrowienia i dzięki za pomoc!
    LEEYO


    PS. Gdzie ew. mogę kupić klawiaturę do telefonu???? Jak ją ew. skutecznie zregenerować???
  • Poziom 11  
    Niestety nie wiem gdzie kupić całą klawiaturkę. Jeśli chodzi o regenerację to w sklepach elektronicznych są zestawy przeznaczone do naprawy klawiatur nadajników zdalnego sterowania. W zestawie są gumki przewodzące i klej. Możesz przy naprawie klawiatury posłużyć się właśnie takim zestawem.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 18  
    Wtrące jeszcze na koniec
    Miałem podobnie wyglądające uszkodzenie w DCP- 2000- tzn. brak komumikacji słuchawki z bazą, ( tylko w jedną stronę) natomiast było przywołanie z słuchawki z bazy i gdy tel. miał dzonić , dzwonił.
    przelutowałem filtry nic nie dało. Aż w końcu wpadłem na pomysł zamiany filtów z bazy i słuchawki. Pomogło tel. działa OK . Ale to nie jest rzadna naprawa, należało by je wymienić. I tu chciałbym zadać pytanie do szanownych fachowców gdzie można nabyć taki filtr mój miał 3 wyprowadzenia i nie mógł być za duży bo niezmieściłby się pod osłonę zabudowy ekranu.
    Jak widać prawie wszystkim tel. Daewoo coś dolega z filtrami.
    A swoją drogą to jak przyjdzie taki do naprawy to mnie skręca.

    Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    Z tego co widziałem przeglądając forum chyba faktycznie jest to zmorą telsonów, daewoo, itp. Ja niestety nigdzie w handlu nie spotkałem się z takimi filtrami, prawdę mówiąc, także bardzo nie szukałem. Przy naprawie posługuję się takimi z wylutu ze "zwłoków" których już nie opłaca się wskrzeszać.

    Pozdrawiam.