Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Propozycje i opinie na temat kupna zestawu do 1100zł

29 Cze 2012 08:58 1828 18
  • Poziom 8  
    Jestem zielony w tych tematach i chce was prosić o pomoc w doborze sprzętu.
    Jak w temacie mam do wydania 1100zł i mam zamiar zakupić porządny sprzęt teraz na oku mam [url=]http://www.peiying.pl/boombox/py_bb300x[/url] do tego jeszcze mikser i dobre kolumny estradowe.
    Co wy o tym sądzicie ?[/b]
  • Poziom 20  
    1100zł rozumiem, że masz na cały zestaw?
    Chcesz za tą kwotę kupić :
    2 kolumny?
    1 sub?
    mikser?
    przewody?
    Jeśli tak to nie ma takiej opcji bo za tą kwotę możesz co najwyżej kupić używane kolumny.
  • Poziom 19  
    Do czego owy zestaw ma służyć?

1100zł to na co? na dwie kolumny czy coś więcej?
  • Poziom 23  
    Peiying i sprzęt estradowy...bez urazy ale...umarłem ze śmiechu:D

Za 1100zł to chyba tylko używane elestry+elmuz 2208 też używka i zostaje licho co...
  • Poziom 17  
    Tak jak kolega wyżej mówi. Elestry + elmuz, ewentualnie byś musiał sam coś zrobić powiedzmy na STX GDS 30-200-8-SE + GDWT, do tego też Elmuz i może Ci zostanie na głośnik do suba (15' też od STX) ale zabraknie na końcówkę do niego.
  • Poziom 8  
    A jak by wsiąść pod uwagę kolumny i sub ?
  • Moderator Akustyka
    Jak by nie liczyć w dziale estrada słowa porządny i 1100zł się wykluczają.
    Za tanią rozsądną kolumnę dwudrożną, aktywną trzeba dać w okolicy 700zł. A i ona mocą alni SPL'em grzeszyć nie będzie.

Najtańszą kolumnę aktywną firmy STX pa400 (8" 1" ok 70W) dałem ok 450zł. Brzmienie ładne, ale spl na tyle słaby że kolumna nadaje się na małym niegłośnym koncercie stojąc obok ucha.
    Nie mówimy tu o nagłośnieniu frontowym...
  • Poziom 20