Witam wszystkich.
Dziś piszę z kolejnym moim zdaniem nietypowym problemem mojego B4
Wczoraj wymieniłem opony na letnie rozmiar 175 R15. Po wyjeździe od wulkanizatora nic się nie dzieje aczkolwiek kiedy usiadłem dzisiaj na ławce i obserwowałem autko dostrzegłem dziwną różnicę-mianowicie koło przednie prawe jak i oba tylne mieszczą się pod błotnikiem, natomiast koło przednie lewe wystaje około 7 do 10 mm poza obrys błotnika.
Dodam jeszcze, że Passat miał przeszłość powypadkową-wg. poprzedniego właściciela zdarzenie z sarną -delikatnie uszkodzony błotnik, lampa przednia lewa grill i maska-po oględzinach i kontroli czujnikiem lakieru na tych elementach widać było znaczące różnice w grubości powłoki lakierniczej.
Auto jedzie prosto, nie ściąga go na boki zbieżność i kąty ustawione były po wymianie amortyzatorów przednich(jeszcze na oponach zimowych dużo węższych-jedynie denerwujący jest ten efekt wystającej opony z jednej strony.
Jak można i czy w ogóle można samemu coś z tym zrobić, czy konieczna będzie wizyta u jakiegoś specjalisty jak tak to u kogo mechanika czy blacharza??
Bardzo proszę o jakiś podpowiedzi.
Dziś piszę z kolejnym moim zdaniem nietypowym problemem mojego B4
Wczoraj wymieniłem opony na letnie rozmiar 175 R15. Po wyjeździe od wulkanizatora nic się nie dzieje aczkolwiek kiedy usiadłem dzisiaj na ławce i obserwowałem autko dostrzegłem dziwną różnicę-mianowicie koło przednie prawe jak i oba tylne mieszczą się pod błotnikiem, natomiast koło przednie lewe wystaje około 7 do 10 mm poza obrys błotnika.
Dodam jeszcze, że Passat miał przeszłość powypadkową-wg. poprzedniego właściciela zdarzenie z sarną -delikatnie uszkodzony błotnik, lampa przednia lewa grill i maska-po oględzinach i kontroli czujnikiem lakieru na tych elementach widać było znaczące różnice w grubości powłoki lakierniczej.
Auto jedzie prosto, nie ściąga go na boki zbieżność i kąty ustawione były po wymianie amortyzatorów przednich(jeszcze na oponach zimowych dużo węższych-jedynie denerwujący jest ten efekt wystającej opony z jednej strony.
Jak można i czy w ogóle można samemu coś z tym zrobić, czy konieczna będzie wizyta u jakiegoś specjalisty jak tak to u kogo mechanika czy blacharza??
Bardzo proszę o jakiś podpowiedzi.