Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A3 1,9 tdi błędy gdzie przyczyna?

29 Cze 2012 18:03 4259 4
  • Poziom 9  
    Witam. Proszę bardzo o pomoc w rozszyfrowaniu błędów mojej audi i wskazanie gdzie szukać? Krucho u mnie z kasą ostatnio i nie mogę sobie pozwolić na mechanika a mojej audi coś ostatnio dolega.
    Problem nr 1 gaśnie podczas ruszania, gdy leci na luzie podczas cofania, zaraz po odpaleniu i dodaniu minimalnie gazu. Nie zawsze ale dziś już bardzo często.
    Problem nr 2 nie działa po zmianie baterii pilot centralnego zamka. Podaję przed chwilą wygenerowane Polskim Vagiem i jakimś chińskim kablem kody błędów:
    silnik
    17946 Zawór odcinający paliwo - przerwa/zwarcie do masy
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    17664 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa/przerwa
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem


    licznik
    668 Napięcie na zacisku 30 za niskie
    nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY
    1314 Sterownik silnika
    magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY

    immo.
    Bitte Adresse 17 eingeben9nr identyfikacyjny)

    licznik
    991 Oświetlenie wnętrza
    zwarcie do plusa
    Czy znajdzie się ktoś chętny kto mógłby mi opisać znaczenie poszczególnych błędów i gdzie szukać przyczyny?? Będę bardzo wdzięczny.Auto to Audi A3 1,9 tdi 2000 r 90km

    Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    pozdrawiam
    pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Do sprawdzenia czujnik temperatury cieczy chłodzącej wraz z okablowaniem.
    To samo tyczy się zaworu na pompie wtryskowej - prawdopodobnie to jest przyczyna gaśnięcia.
  • Poziom 9  
    Motronic napisał:
    Kto te błędy odczytywał i czym?


    Błędy odczytywałem sam . Tak jak pisałem Polski vag 4,9 i kabel z allegro do 100zł. Błąd, który dotyczy zaworu odcinającego dopływ palenia po wykasowaniu a następnie po próbie cofania w garażu- w tym momencie gaśnie, pojawia sie ponownie.

    Dodano po 6 [minuty]:

    grala1 napisał:
    Do sprawdzenia czujnik temperatury cieczy chłodzącej wraz z okablowaniem.
    To samo tyczy się zaworu na pompie wtryskowej - prawdopodobnie to jest przyczyna gaśnięcia.


    Dzięki za sugestie. Czy dysponujesz może jakimś schematem bądź zdjęciami wskazującymi umiejscowienie tych elementów?? Na co dzień nie obcuję z mechaniką samochodową ale gdy ktoś mi podpowie to dam sobie radę.
  • Użytkownik usunął konto