Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Szum podczas zmiany kanalów w ELEMIS 6870 PN MEGA

bebic 16 Sty 2005 12:49 996 4
  • #1 16 Sty 2005 12:49
    bebic
    Poziom 10  

    Witam. Podczas zmiany kanalów w tym TV jest szum, po kilku sekundach jest wszystko OK. Na niektórych kanalach wogóle nie mozna ustawic dziwieku, caly czas szumi. Co to moze byc?? Ma ktos moze instrukcje do tego TV, bo mi juz rece opadaja :(

    Przeniesiony z działu (Szukam) Schematu/instrukcji/artykułu... (am)

    0 4
  • #2 16 Sty 2005 13:35
    DiZMar
    Poziom 43  

    Wydaje mi się, że należy od nowa go zaprogramować i zapamiętać.

    0
  • #3 16 Sty 2005 19:17
    bebic
    Poziom 10  

    Robilem to juz setki razy i nic :( . W menu jest wybór czy ma byc AUTO PAL BG czy inny, lecz jezeli chce to zmienic to TV sie zawiesza. Trzeba go wylaczyc glownym wylacznikiem.

    0
  • Pomocny post
    #4 16 Sty 2005 19:37
    wmak
    Poziom 27  

    Chyba coś się przestawiło w pamięci.
    Nie znam tego modelu, ale sądząc po objawach masz ustawioną zachodnią fonię mono (BG) i automatyczny Nicam Stereo.
    Gdy zmieniasz program, natychmiast próbuje odebrać fonię mono, ale nie może, bo u nas nadają DK, więc szumi a po chwili "zaskakuje" Nicam (na tych kanałach, gdzie jest nadawany).
    Tam, gdzie nadają tylko mono DK - szumi.
    Musisz w menu serwisowym odblokować przełączanie na DK.
    Wmak

    0
  • #5 18 Sty 2005 09:13
    bebic
    Poziom 10  

    Wielkie dzięki. Po wielu próbach udało się odblokować DK i wszystko jest OK. Pozdrawiam

    0