Mam problemy z wolnymi obrotami (sa jakby bez mocy.. ciężko ruszyć samochodem... , w instrukcji piszę że powinien mieć ten silnik B5244S2 około 850 obr +-50, u mnie jest około 720-750 obr..
pomijając te obroty, silnik w czasie przyspieszania - tak jakby faluje.. na mocy,
na zimnym silniku przy uruchomieniu - obroty podchodzą do 1500 obrotów - po kilku sekundach spadają na 800-900 i po osiągnięciu przez silnik temperatury pracy sa już na poziomie 720-750 obrotów - i wtedy są właśnie problemy z ruszeniem - bo niby obroty są ale trzeba mocniej wciskać gaz aby samochód ruszył..
co zostało wymienione..
- czujnik wału, sondy, przepływa, MAP sensor, zmienna faza rozrządu, serwisy doją jak głupie - i nic nie robią.. byłem u kilku fachowców też mówią ze nie wiedzą co jest..
- uszczelniony został cały dolot, wszystkie rurki odchodzące z kolektora są zaciśnięte opaskami - wiec raczej lewego powietrza nie mam..
a ja nie wiem dalej gdzie szukać tej przyczyny.. może ktoś pomoże (w silniku jest przepustnica nowej generacji.., wyczyszczona, wypolerowana prawie..) i dalej nici... gdzie i czemu się przyjrzeć - co sprawdzić..
ruszcie się pomóżcie!
bo mnie już pomysłów brakło - a walczę z tematem od dobrych paru miesięcy - a serwisy - jak to one... dla nich to tylko jedno "brać kasę i mówić że ten typ tak ma albo najlepiej silnik/samochód na nowy wymienić - " 
pomijając te obroty, silnik w czasie przyspieszania - tak jakby faluje.. na mocy,
na zimnym silniku przy uruchomieniu - obroty podchodzą do 1500 obrotów - po kilku sekundach spadają na 800-900 i po osiągnięciu przez silnik temperatury pracy sa już na poziomie 720-750 obrotów - i wtedy są właśnie problemy z ruszeniem - bo niby obroty są ale trzeba mocniej wciskać gaz aby samochód ruszył..
co zostało wymienione..
- czujnik wału, sondy, przepływa, MAP sensor, zmienna faza rozrządu, serwisy doją jak głupie - i nic nie robią.. byłem u kilku fachowców też mówią ze nie wiedzą co jest..
- uszczelniony został cały dolot, wszystkie rurki odchodzące z kolektora są zaciśnięte opaskami - wiec raczej lewego powietrza nie mam..
a ja nie wiem dalej gdzie szukać tej przyczyny.. może ktoś pomoże (w silniku jest przepustnica nowej generacji.., wyczyszczona, wypolerowana prawie..) i dalej nici... gdzie i czemu się przyjrzeć - co sprawdzić..
ruszcie się pomóżcie!

