Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Konserwator Urządzeń Dźwigowych
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

zdobywanie doświadczenia zawodowego

01 Lip 2012 16:51 1919 16
  • Poziom 9  
    Temat trochę dziwny ale chciałbym zdobyć jakieś wskazówki od osób które przeszły ten etap w swoim życiu. Mam 24 lata, skończone technikum elektroniczne (technik elektronik) i ostatnio obroniłem inżyniera na PWSZ kierunek elektrotechnika a specjalność technologia informacyjna w elektrotechnice. Wiem że nie jest to renomowana uczelnia co dodatkowo komplikuje sprawę, ale przechodząc do rzeczy nie chce zmarnować tych lat nauki. Niestety nie mam doświadczenia zawodowego wiec pozostaje mi szukać jakiegoś stażu tylko czy znow sie nie rozczaruje jak po praktykach
  • Konserwator Urządzeń Dźwigowych
  • Użytkownik usunął konto  
  • Konserwator Urządzeń Dźwigowych
  • Poziom 9  
    byly praktyki ze az zal o nich wspominac,
  • Poziom 40  
    dj-MatyAS
    praktyki zawodowe z punktu widzenia pracodawcy to nie doświadczenie zawodowe tylko pakiet standard który ma każdy w bonusie do wykształcenia technicznego.
    Pracodawca potrzebuje niestety pracownika nie praktykanta.

• Poziom 30  
    a że tak spytam... czy w ogóle interesujesz się elektroniką?

Żeby zdobyć doświadczenie zawodowe konieczne są... PRAKTYKI!!!! Jak uczelnia nie załatwi, to samemu trzeba pójść, pogadać. Dla szefa praktykant to darmowy pracownik, więc raczej bez problemu przyjmie, a jest wtedy okazja się wykazać. Wielu moich znajomych w ten właśnie sposób znalazło pracę, jak w reklamie McDonalda - wpadłem na chwilę, zostałem na dłużej :D A jak jedna firma się nie spodoba to wybierz inną, Polska to nie pustynia.

Poza tym elektronika jest o tyle dobrą dziedziną, że można coś robić samodzielnie w domu. Skrzyni biegów w domu nie poskładasz, a wzmacniacz czy sterownik da się zrobić i to za nieduże pieniądze. A ile przy tym jest doświadczenia!