Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault premium 420 dci - silnik przerywa.

02 Lip 2012 17:23 8044 18
  • Poziom 1  
    Witam mam problem z premium 420dci 2003r po ruszeniu pod obciążeniem silnik zaczyna przerywać tak jakby się zapowietrzał i nie ma mocy po zgaszeniu i odczekaniu kilku minut wszystko wraca do normy nie wyświetlają się komunikaty na desce informujące o usterce proszę o pomoc
  • Poziom 9  
    witam prawdopodobnie wtryskiwacz lub wtryskiwacze puszczają paliwo na przelew silnik zaczyna młotkować brak jazdy po zresetowaniu jest przez chwile dobrze odezwij się co wskórałeś jak nie dasz rady to ci pomogie . opanowałem na własnym doświadczeniu ten model
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    zrób test przelewowy wtryskiwaczy aby stwierdzić ich uszkodzenie. będę pisał krok po kroku . z tyłu silnika w głowicy jest przykręcony przewód metalowy to jest przelew wtryskiwaczy , odkręcasz go zaślepiasz (przewodzik metalowy) najlepiej palcami a w głowice wkładasz wężyk gumowy (kupiłem w mrówce są na metry) druga osoba odpala silnik (dobrze to zrobić na ciepłym silniku) .
    Silnik pracuje przez 1 minute paliwo z przelewu wędruje do zbiorniczka(butelki) powinno go być około 100 mililitrów . stwierdzenie który wtryskiwacz jest uszkodzony jest gorsze ponieważ zasilanie wtryskiwacza jest przez rurkie a powrót jest do komory głowicy. Jest możliwość sprawdzenia ale to juz trzeba sprzętu . ile ci ten samochód pali w tej chwili , ile przed awarią jakie ładunki ciągasz . Skąd jesteś?
    Mogą być jeszcze inne przyczyny. Najpierw przetestuj wtryski. i się odezwij
    niedaje mi spokoju twój post (silnik przerywa) chodzi jak ruski ciągnik.
    odezwij się teraz jestem w domu w miare szybko ci odpisze
  • Poziom 10  
    Witam.Miałem kiedyś podobne objawy i troche czasu upłyneło i kasy poszło póki znalazłem problem.Sprawdz filtry ,przewody paliwowe.Bo to wygląda mi na restrykcje paliwową.Jak miałeś wymieniane filtry paliwa,odkręć,zlej paliwo do pojemnika i sprawdz czy jest czyste,a przede wszystkim nie zawiera płynu chłodzącego,bo to on u mnie powodował zabijanie filtrów i podobne objawy.Możesz sprawdzić rownież czy paliwo w zbiorniku jest klarowne a nie mętne-pomieszane z płynem chłodzącym.
    Pozdrawiam i życze powodzenia.
  • Poziom 20  
    Po pierwsze zacząć od rzeczy podstawowych separator tuż obok zbiornika jeżeli jest plastikowy przeźroczysty to wyczyścić a jeżeli typu filtr wymienny wymienić na nowy , dalej wymienić filtry paliwa , wyczyścić odstojnik pompki ręcznej na silniku.
    Kolejną rzeczą jaką bym zrobił a zrobił bym to przed wymianą filtrów to test komputerowy sprawdzenie ciśnień we i listwy jeżeli nie masz możliwości zdiagnozować to rozpocznij od filtrów.
    Ważne jest jak samochód odpala po przestoju jak długo trzeba kręcić silnikiem,jaki dym leci podczas gdy silnik młotkuje,
  • Poziom 2  
    Witam

    Mam podobne objawy, tzn. auto przy przyspieszaniu przerywa i dusi się jakby brakowało paliwa z tym, że nie zdarza się to często. Ma ktoś jakiś pomysł? W czym może tkwić problem? Dodam, że sprawdzałem przejście na przewodach między kasetą a czujnikami paliwa, czujniki też są ok.

    Z góry dzięki za pomoc.
  • Poziom 20  
    Nie wiem o jakich czujnikach mowa ale co w tedy wyświetla na komputerze pokładowym ,po pierwsze diagnostyka komputerowa
  • Poziom 9  
    Witam,
    Mam problem z odpaleniem Renault Premium 370 DCI. Po dłuższym postoju ( około 10 godz.) nie chce odpalić bez samostartu . Jak odpali potem jest ok , podczas jazdy nie dymi moc jest ok .Spalanie też w porządku .
    Bardzo proszę o podpowiedz w czym szukać problemu ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Wymieniłem wszystkie filtry połączenia przewodów też sprawdzałem niby nie widać wycieków ani przetarć.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Kolego wiesz jak można odłączyć TELMĘ elektryczną czy wystarczy bezpiecznik jakiś pod schowkiem wypiąć ? A co za przyczyna jak po wdepnięciu w pedał silnik przez chwilę młotkuje ?
  • Poziom 20  
    Witam
    Proponuje sprawdzić szczelność smoka zamontowanego w baku i ewentualnie odstojnik pompki ręcznej na silniku często pękają bądź ciągną powietrze z pod oringa.
  • Poziom 9  
    Witam,
    Cały układ paliwowy sprawdzony łącznie z wymianą pompy niskiego ciśnienia .
    Jutro przystępuje do pomiaru przelewu
  • Poziom 17  
    Czy sprawdzałeś podciśnienie ciśnieniem ?
  • Poziom 9  
    Witam,
    Niesprawdzałem podciśnienia ciśnieniem bo niewiem zabardzo o co chodzi.
  • Poziom 9  
    Witam,
    Okazało sie żę przez minutę przelewem wyleciało ponad 300 ml.
    Byłem z wtryskiwaczami u fachowca powiedział że wszystkie do wymiany.
  • Poziom 9  
    Witam,
    Chciałbym podziękować wszystkim za podpowiedzi po wymianie wtryskiwaczy pali na widok kluczyka.