Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zumico quik 4T - nie odpala.

03 Lip 2012 13:22 2488 5
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie. Mam problem z silnikiem 4t. po zimie nie odpalił i męczę się z nim już ze dwa tygodnie, 200zł zainwestowane i dalej bez efektu.
    Z racji słabej kompresji wymieniłem tłok i dwa zawory (zawory dotarte) ustawione prawidłowo, zbiornik wyczyszczony, zalane świeże paliwo, olej zmieniony, świeca nowa NGK, moduł i dalej nic...dzisiaj kupiłem nowy gaźnik i skuter prawie zagrał. Trzymałem go na odkręconej manetce i trochę pochodził, drugi raz już mi się nie udało go uruchomić. Co może być? proszę o pomoc. Dodam że skuter sprawdzany na kilku świecach, iskra jak byk.
  • Poziom 21  
    A rozrządu nie przestawiłeś?
  • Poziom 9  
    A sprawdzałeś czy odpali po podlaniu pod świece lub od strony filtra powietrza ?
    Zobacz czy iskre daje
  • Poziom 2  
    Podlewałem pod świece i do gaźnika i nic jakby już trochę łapał i dalej nic... świecę trzy przerobiłem, nowy gaźnik i szlak mnie trafia. Zawory szczelne, dobrze dotarte. Układ szczelny co do licha? Kompresji nie sprawdzałem manometrem ale jest kilkakrotnie lepsza niż przed wymiana zaworów i tłoka. Poratujcie czymś sensownym bo jak żyje na tym świecie i przerobiłem nie jednego Simsona, Jawę czy komara tak poległem na chińskim 4t....
    dodam, że rozrzad jest ustawiony poprawnie zawory też. dzisiaj po założeniu nowego gaznika skuter zagrał nie do konca poprawnie ale przynajmniej zapalił i chwile pochodził jednak ponownie juz mi sie nie udało go uruchomić. tak jakby łapał ale zaraz jak puściłem rozrusznik to gasł.
  • Poziom 27  
    Świece świecami, ale problem wygląda raczej na uszkodzenie modułu, niech kolega sprawdzi pod lampą stroboskopową, podmieni moduł, sprawdzi wpust na kole zamachowym.
  • Poziom 2  
    Moduł nowy, na pewno sprawny, wzrokowo wszystko wygląda ok a faktycznie jest do bani. Cewka sprawdzona, brak mi już opcji. Pierwszy raz mam w reku 4t i nie wiem co z tym zrobić., a wydawało się banalnie proste...
    Moze cos z magnetem jest nie tak? dajcie jakies propozycje do sprawdzenia?

    po dłuższej przerwie ponownie zajrzałem do skutera. zdjąłem magneto, wyczyściłem iskrownik z kurzu i piasku i złożyłem. skuter bez większych problemów odpalił ale jednak kiepsko się wkręcał na obroty i po jakimś czasie (2-3 min.) zgasł. ponownie już nie zapalił dopiero jak dobrze ostygł zapalił tak jak poprzednio. czyli odpala co 2 godziny i pracuje 2 minuty po czym gaśnie?
    jakieś pomysły?